torek, 8. januar 2019

Naložba v srečo!

Kaj ni to zanimivo. Vem, lahko sem tako in tako. Ali tako. Vseeno je. Ampak si predstavljam sebe v teh čudovitih okoliščinah. Sem lahko tako sem srečna.

Če čas, denar, karkoli ne bi bili problem, bi potem delala kaj? Kaj si želiš delati? Karkoli kreativnega? Če bi imela čas cel vikend zase, kam bi šla? Kaj bi delala? Potovala?

Ali me lahko sreča vodi, ali se moram mučiti in trpeti? Kaj izbiram danes?

Kaj ti pravi srce? To me potem poveže s pravim namenom v življenja.

Želela sem pisati o tem, da sem dovolj. Imam dovolj. To je dovolj. Zdaj v tem trenutku. Sem srečna. Lahko sem srečna. To je to!

Odlično se počutim.

Če več delam na svojem veselju, sreči, potem samo bolj privlačim to bolj v svoje življenje. Skozi okoliščine, prijatelje, srečanja, delo, karkoli…

To je naša največja investicija. V veselje, srečo! To je to!

No, to sem želela pisati! Kaj pa pohod?! To si želim.

Lahko stopam naprej korak po korakih. Malo po malo.

Čakaj, če sem že zdaj vse in že zdaj imam vse. Zakaj potem en živim tako bogatega življenja, kot si želim? Kaj me ustavlja? Kaj me drži nazaj!? Kaj se dogaja? Si lahko ustvarjam poetično življenje? Si lahko predstavljam pustolovsko veliko bogato izjemno svojevrstno življenje? Seveda si lahko. Potem pa daj! Fokus je danes pomemben!

Zaupam! Zaupam vase. Zaupam v vesolje! Če bi zaupala svojemu poslanstvu, kaj bi delala?

Poslušam Alena Cohena na Hay House Radiu in je tako zabavno in lahkotnost in poučno. Rada poslušam to! To pa je navdih zame!

Ljubek sijoč pristen srčen sijoč dan!

Cmok! Objem!










P.S.: Naj danes kaj odmeva v sozvočju s tvojo dušo, kar te še bolj prebudi v pristnost. Kako je to izjemno! Tako je! Bruno Mars - Just The Way You Are (https://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar