ponedeljek, 7. januar 2019

Najdi me... danes!

Tako lepi puhasti oblaki so. Lepa zima je. Pa če ravno ni snega. Tudi to je zima. Mogoče bi danes pogledala kak dober film. Ali mogoče še enkrat Bohemian rhapsody. To bi lahko.

Danes je dan, ko puščam telesu, da vodi. Puščam, da zadremlje po kosilu. Bolj resnično je povedalo po poznem zajtrku. Skoraj kosilo. Ali v času kosila. Rada imam to. Sproščenost. Spontanost. Lepoto tega trenutka. Lepoto tega dneva. Naj me sama najde danes.

Zunaj to tako lepi oblaki. Zdaj me sigurno najdejo skozi to. Hvaležna sem za tako življenje, kot ga živim zdaj. V tem trenutku. Vedno je tako zabavno. Vedno se dogaja kaj lepega. Zdaj preizkušava nov dron. Kako mi je pa to v veselje. Zabavno je. Šla bova na hrib, da bo posnelo lep razgled.

Cenim, da ne rabim kamorkoli hiteti. Samo sem. Tukaj v tem trenutku. In to je dovolj.

Včeraj sem brala tako zanimivo knjigo. Božansko zabavna je bila. O ljubezenskih odnosih. Zdaj sem komaj na začetku, pa je me tako privlačila. Kako šele bo. Že začetek je izjemen. Res me je pritegnila! Komaj čakam, da jo berem dalje. še kolegici sem razlagala, kaj vse piše. Obe sva uživali v mojem branju!

Čutim, da se vse dogaja, kot se mora. Vse je dobro. V mojem svetu je vse dobro. Vse je v moje najvišje dobro.

Kako zabavno je bilo včeraj! Kar se ne morem nehati smejati in se zabavati. Smeh je pol zdravja. In res je danes mogoče še čas za kako komedijo. Zabavno. Kaj pa kako našo? To bi tudi lahko.

Ljubek sijoč pristen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Cmok! Cmok!













P.S.: Poslušam svoje srce. Kam me danes vodi pustolovščina? Prepuščam se srčni poti. Tako je! Je, kako je, lahko pa si vedno naredim vsaj zabavno! To pa vedno! In nič ni lepšega kot smeh! Queen - Bohemian Rhapsody (https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar