četrtek, 13. december 2018

Posodobitev notranjosti...

Kako uživam, ko je jesen. Pa še je vedno sonce. Tako lepo je tukaj naokoli. Vem. Rada imam svoje življenje. Res. Že samo zaradi tega, ker sem dovolj spala in je sonce. Že to je dovolj. Kaj šele, da sem lepo doma zavita v kociko in pišem! Lepota nad vsem!

Potem pa grem na sprehod. Nekam me vleče. K reki. Proti toku.

Samo, če pa pogledam tako v življenju, zakaj bi sploh karkoli proti toku? Zakaj ne bi vse sprejela kot je in samo bila. V svojem toku reke življenja. Vse sprejmem, kot se je zgodilo. Vse vzorce. Jih objemam. Hvala, ker mi kažete, kako ne gre. Kako bi rada zgodbo pisala drugače? Seveda je danes moj čas. Zdaj v tem trenutku je moj čas. Tu in samo tu je moja točka moči. Tako je!

Hvaležna sem, da se mi točno določeni vzorci še bolj razkrivajo kot kdajkoli. Tisto, ko mi pljuskne mrzla voda v obraz! In to je dobro! Samo zbudi me! Pljusk! Zaslužim si boljše! Zaslužim si le najboljše! Tako je! Moje življenje je dragoceno. Jaz sem dragocena. Točno taka kot sem.

Sproščam se v tem lepem toku. Samo uživam in se fokusiram na to, kaj si želim. Kako se želim počutiti. In samo to vadim. Pa da vidimo, kako bo šlo.

Še zadnji požirek kave. Še zadnji šluk. Kako je bila dobra! uživam v njej! Tako rada imam okus. Prav prija mi. Potem pa že imam pripravljen čaj. Z medom. Ker ga imam rada in ker koristi mojemu telesu.

Kaj pa to, da lahko imam vse?! Vse sem lahko. In dovolj sem že zdaj.

No mogoče bi še napisala to, da je stare vzorce možno pozdraviti. Že ozaveščanje in sprejemanje, da karkoli je bilo, je bilo. To je preteklost. Zdaj pa se zavestno lahko odločam drugače. Hvala, da ste bili z mano stari vzorci, zdaj pa vas več ne potrebujem. Tako je!

Nekaj je osvobajajočega, ko spoznam, da so bili na delu samo vzorci. Brez krivde. Nikjer. Samo naučeno, privzeto obnašanje. Zdaj pa lahko posodobim svojo notranjo programsko opremo. Samo tako, da poslušam sproti svoje srce.

Ljubek sijoč pristen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Pristnost je lepa. Bodimo, kar smo v srcu. Točno taki kot smo, smo res neponovljivo čudoviti. Tako je! Srce nam je kompas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar