torek, 11. december 2018

Kaj pa si želim?

Vodi me pisanost tega, kar sem. rada sem to, kar sem. vem. Kako bi si ustvarila pot, življenje, da bi meni bilo všeč?

Gledala sme film Queen Bohemian Rasparody. Božansko. Nič ni bil, Freedy. Nič. Samo to, kar je. Ne kralj glasbe, ne kralj gejev, ne kralj ljubezni. Samo pristen. Užival je življenje. Tako me je navdušil. Samo pristen je bil. Kaj si želim ustvarjati zase? Kaj si želim biti? Kdo sem? kako bi meni ugajalo življenje?
Danes sem imela tako lep privid, da živim ob morju. Tako lepo je valovalo morje. Nežno, a vseeno močno. Sicer je bil jesenski dan, kot je danes tukaj v Mariboru.  Vem, rada bi živela ob morju. Mogoče. Kdaj. Čas je, da si danes bolj ustvarjam življenje, kot si ga želim. V polnosti.

Danes že uživam. Še malo, pa je čas, da grem domov. Tam se odlično počutim. Izjemno.

Čakaj. Prej ko odbrzim dalje. kako si res lahko danes ustvarjam življenje, kot si res želim? Sem slikarka. Sem pisateljica. To si želim, še več ustvarjati. Sebe. Taka kot sem. ljubezen do sebe je tudi to, da delam to, kar me veseli. Čakam, da se to še bolj ugnezdi v meni. Jaz sem pristnost. Jaz sem točno to, kar sem. sem vse, kar sem. še nastajam. Še postajam. Ampak še zdaj sem vseeno dovolj. Že zdaj sem vse. Nikoli ne morem narediti dovolj, da se počutim dovolj. Najprej se želim počutiti dovolj. O tem samo jaz odločam. Samo jaz odločam. Dovolj sem. zdaj sem odločena.

Pripravljam gnezdo zase.

Veš kaj, kaj čutim? O čemerkoli. Če potem temu sledim, vem, kaj bi rada. Potem izgine vsa nedoločnost. Meglenost.

Pa kaj je lahko lepšega kot to, da sem lahko to, kar sem. popolnost. In si ustvarjam popoln svet zase. To pa mi je tako pomembno. Samo zame. Potem imam končno kaj dati, ker če ne sem zagrenjena, da si ne ustvarjam sveta zase, kot si ga želim. In kaj si želim? To je zdaj moje raziskovanje. To je zdaj moje odločanje. To je zdaj moja strast. Samo raziščem. Najbolj pomembno pa je, da poslušam sebe. Poslušam svoje srce. To je to!

Ljubek sijoč pisan dan! Tvoj je!

Cmok! Objem!









P.S.: Tako me je osrečilo, da lahko poslušam svoje srce. Vsak treniutek dneva. Kaj mi pravi danes? Kam me vodi danes? Pa tebe? Queen - Bohemian Rhapsody (https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar