torek, 19. junij 2018

Tu sem! Tu!

Lepo je tukaj. Zdaj. Točno zdaj. Točno v tem trenutku. Ptički pojejo zunaj.

Samo hitro pogledam za morje, dopust se bliža!

Ok.

Zdaj pa naprej!

Včeraj je bil najlepši dan do zdaj! Kaj si še želim več!? Sanje so se uresničile! To pa je šlo tako z lahkoto, da skoraj ne morem verjeti.

Zakaj pa bi moralo biti težko? Ker mislim, da si moram zaslužiti? Narediti ne vem kaj in potem samo če je sreča na moji strani, potem pa bo že šlo!? Mogoče.

Ne! Sanje ustvarjam lahkotno in igrivo. Vse me vodi vedno bolj k temu.

Če lahko izbiram ali trmasto in težko ali lahkotno in zabavno? Mislim, da bi se vedno odločila za zadnje. No? kaj še čakam?

Lahko privlačim več igrivosti in lahkotnosti v vse v dnevu. Igrajmo se!

Veliko se lahko naučim od svoje nečakinje in nečaka. Pa seveda moj glavni učitelj! Sin! To pa je vedno neka komična situacija polna smeha. Pa ne samo ena. Igrivost se kar stopnjuje.

Balkon me čaka. Z osvežilnim vetrčkom. Pa soncem. Pa puhastimi oblački. Pa velikim drevesom. Pa poletje. Vse me čaka, samo da si vzamem čas in uživam v tem. Življenje je tako čarobno. Pridem!

Oziroma, saj sem že tukaj. Sredi vsega lepega!

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok! Cmok!









P.S.: Sledi svojemu sijaju! Mejaši - ZAVELA ME ANA (https://www.youtube.com/watch?v=1wLffjtLV8g)

Ni komentarjev:

Objavite komentar