sreda, 9. maj 2018

K A T E J A : Love inside...


Hi my Beloved!

Pure luxury!


Did you find me, spring in my nest? At home? You invited me out of the house. Among flowering meadows. Yellow flowering fields. Slightly undulating river. Swims that float so elegant. In the wind of freshness.


The walk never felt so good. I love nature.


Have you tasted the poetic life of today?


Do you create your own beautiful life?
  

Do you hear singing birds outside?


I like walks in nature. I live in a small town, where I have everything close. Grassland, forest, island. It's really an island. Although we do not live by the sea. Sometimes I want to...


But the weather is already like in summer! That's why I dressed my skirt. Made pure from natural materials. The colors are white, green, a little orange, and of course live pink. I stressed this with a shirt. It has small ruffles at the edges. Lovely.


A lovely day full of adventure!



Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Ljubezen od znotraj...


Hej moje drage, moji dragi!

Čisto razkošje!

Si me našla pomlad v mojem gnezdu? Doma? Zvabila si me iz hiše. Med cvetoče travnike. Rumeno cvetoča polja. Rahlo valujočo reko. Labode, ki plavajo tako elegantno. V vetrc svežine.

Sprehod še nikoli ni del tako dobro. Obožujem naravo.

Si danes že okusila poetičnost življenja?
Ustvarjaš svoje lepo življenje
Slišiš sploh petje ptičkov zunaj? 
Rada imam sprehode v naravi. Živim v majhnem mestu, ker imam vse blizu. Travnike, gozd, otok. Res je otok. Čeprav ne živimo ob morju. Včasih si želim, da bi...
Ampak vreme je že poletno! Zato sem si oblekla krilo. Narejena čisto iz naravnih materialov. Barve so bele, zelena, malo oranžne, in seveda živo roza. To sem še poudarila z majico. Ima majhne volančke, naborke ob robovih. Ljubko.
Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly

 












P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar