ponedeljek, 7. maj 2018

K A T E J A : Lightness...


Hi my Beloved!

What can I do today to be closer to my dreams? Today!?



What do I want for yourself? To be more genuine, to live a full life, to realize myself.


We celebrated! It was such a beautiful anniversary! I like especially those people. They're close to me. I just want them to be happy. That's all. We celebrated the anniversary of the wedding.


Partnership is a common path to discover one another's authenticity and celebrate it. Feeling of affection and proximity, intimacy.


Above all, a place for happiness. Both. Each of them happy together even more.


I put my feet up on chair. I am drinking coffee. And I'm just enjoying it. When such days come… When you need! There's nothing to be done! Just enjoy!


Today my dear is a day of pampering! Mandatory!


Sometimes such days are coming! I still appreciate home! Cosiness! Shelter! Quiet! And birds that sing from the outside! This is perfection!


Is there anything better than to wear a skirt? When is spring? At sunset? No! I love the lightness flutter of skirt layers. Dancing around me.


The t-shirt was a gift from a friend. I love the difference and the flowers on it. It's all that vibrant yellow ocher! The shoes are of course Peko. For an easy step. I added a gold chain.


Have the nicest lovely happy pink day!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly
 













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Lahkotnost!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj lahko danes naredim, da sem bliže svojim sanjam? Danes!?

Kaj si pa želim zase? Da bi bila vedno bolj pristna, da živim polno življenje, da se uresničujem.

Smo pa praznovali! To pa je bila tako lepa obletnica! Rada imam posebej te ljudi. Blizu so mi. Samo želim si, da bi bili srečni. To je vse. Slavili smo obletnico poroke.

Partnerstvo je zame skupna pot v odkrivanju pristnosti eden drugega in slavljenja tega. Občutek ljubljenosti in bližine, intimnosti.

Predvsem pa prostor za srečo. Obeh. Vsak zase srečna, skupaj pa še bolj.

Podložila sem si noge. Pijem kavo. In samo uživam. Kdaj pridejo taki dnevi. Ko je treba! Nič ni treba! Samo uživati!

Pridejo kdaj taki dnevi! Še bolj cenim dom! Domačnost! Zavetje! Tišino! In samo ptičke, ki pojejo od zunaj! To je že popolnost!

Je kaj lažje nositi kot krilo? Pomladi? Ob zahajajočem soncu? Ne! Rada imam lahkotnost plapolanja vseh plasti krila. Pleše okoli mene.

Majica je bila darilo prijateljice. Obožujem drugačnost in rože na njej. Sploh tiste živo rumene oker barve! Čevlji so seveda Peko. Za lahkoten korak. Dodala sem še veliko zlato verižico.

Imej najlepši ljubek srečen pink dan!

Ljubek dan poln pustolovščine!

-Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar