ponedeljek, 4. december 2017

Za soncem... vedno!!!

Zunaj je tako vabljivo sonce. Kar želela sem si malo ven. Že zjutraj. Zgodaj zjutraj, ko se še je bolj skrivalo za oblaki. Vzhod pa je bil čudovit, saj je kazal razporek sijaja. Med obzorjem in sivimi oblaki. Čisto nežno je bilo vse obarvano roza. Tako ljubko!

Malo sem se želela razvajati s čim lepim. Sprehodom po starem delu mesta. Dišečo kavico. Oblekla sem se tako toplo! Bilo mi je prav prijetno! Vse je že čisto božično vzdušje. Še psički so oblečeni! Pozna se, da je že malo bolj mrzlo.

Uh, tako dobro sem si skuhala. To me pa vedno tako razveseli. Zelo rada jem. In kuham! Res. Vse. Ne vse, samo meni okusne stvari. Ne stvari. Ne »žvekam« rdeče obleke. Nisem molj… (Knjižni molj pa že… malo…) Samo hrano sem mislila. Večinoma…

Kako veselje mi je, ko vidim vsepovsod toliko navdiha. Tako lepe misli! Na majicah in vsepovsod. To me razveseli. In me spomni… Življenje je čarobno!

Doma si še nisem okraševala. Imam pa skozi prižgano vanilijevo svečko! Tako lepo gori! Tudi podnevi! Prav plapola plamen! Ravno zdaj! Idila!

Meni so resnična darila pogovor, bližina, upočasnitev ritma, posvečen čas, skupen smeh, radostna rast, ustvarjanje. Tega si želim največ tudi v novem letu. Srčnosti. Iskrenosti. Pristnosti. Domačnosti. To mi postaja vedno bolj dragoceno. Dom. Družina. Toplina. Mir. Sproščenost. Pa lepo življenje imam! Rada ga imam! Kaj rada! Obožujem ga!

Bila sem v eni trgovini in slišala pesem. Ne gre mi iz glave. Skozi si jo pojem. Priznam, da imam rada sneg. Sprehode tudi pozimi! Ampak ko posije sonce! Tako kot danes! In stopi vse sneg! Saj ga ni bilo niti kaj dosti za stopiti! To pa je užitek! Obračam se kot sončnica za soncem. Samo zaprem oči in že me greje! Sonce je le sonce!

Ljubek dan poln sonca v srcu!

Cmok! Cmok!








P.S.: Samo enkrat se živi! Zakaj se ne bi obračali prosti soncu?!!! Ed Sheeran - Perfect  (https://www.youtube.com/watch?v=2Vv-BfVoq4g)

Ni komentarjev:

Objavite komentar