sobota, 2. december 2017

Pa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Kaj bi bila raje lepa ali srčkana? Seveda srčkana, ker mi je pomembna bolj notranja lepota kot zunanja. Vem, samo slišala sem to vprašanje. Ni norih odgovorov…

Vedno sem v knjigah iskala navodila, pravila za življenje. Prav srkala sem modrost drugih. Zdaj imam svoja.

1.       Bodi srečna. (Sem srečna.)
2.       To te bo vodilo k še več sreče. (To me vedno vodi še k več sreče.)
3.       Vse se odvija v moje najvišje dobro. Vedno.

Tri so dovolj, ker pokrijejo vse. To je to. Seveda še vedno rada berem. Ampak bolj zaupam svoji modrosti zame, modrosti mojega srca. Večinoma časa...

Nekaj bi še dodala. Zabavno zdaj. Zabavno potem. Zabavno po zabavnem. Še vedno zabavno. In potem še kar zabavno. To je tudi fajn. To bi lahko bilo četrto pravilo. V vsem se najde ščepec zabavnosti.

Srečno potovanje. (Poslušam nenehno Abarhama Hicks, Esther! To je bistvo vsega! Čisto se strinjam! V vseh pogledih!!!)

To pa je že čisti povzetek, sinteza, vsega, kar vem. Samo potovanje. Super. Ampak srečno potovanje pa doda barve. Globino. Pestrost. Živost. Pristnost. Izraznost.


Pa, iiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ljubek srečen pristen dan! Cmok! Cmok!


P.S.: Ljubko življenje! Pa res iiiiiiiiii! Taylor Swift & Ed Sheeran - Everything Has Changed live on BGT  (https://www.youtube.com/watch?v=7QyecF764SY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar