petek, 1. december 2017

K A T E J A : Orange

Hi my Beloved!

Theme this week is orange. Like the autumn all around us. This beautiful tree is near my home. I just love this fall colors.



I passed by this awesome tree every day. I said every time to myself: “I would like to go here and take a picture! (Not just one... obviously!)”

…as long as there are still leaves on the tree! And I made it!



I take pictures normally in the nature! Always. By the lake, river, forest… It was the first time I photographed in the city. With full equipment. And by the main road! (I travel a lot. I always take photos! But not photos of me…) An interesting experience... Everything went smooth...



Something new!



The orange color radiates warmth and joy. That is all I need. And fun!



I made necklace myself. I had so much fun. I used a carneol stone (mineral). I played with autumn colors. This necklace is my style. So playful!


Love is everywhere. Inside out glow!

Follow your bliss! (Joseph Campbell)


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly











P.S.: You are so beautiful. Express yourself everyday more… 

**

SLO: K A T E J A : Oranžna!

Hej moji dragi!

Tema ta teden je oranžna. Kot jesen vse okoli nas. To prekrasno drevo je čisto blizu mojega doma. obožujem te jesenske barve.

Vsak dan sem se peljala mimo tega čudovitega drevesa. Vsakič sem si rekla: »Res si želim priti sem, da bom posnela slike... (Ne samo eno… očitno!)«

…dokler še ima kaj teh pisanih listov na sebi! In uspelo mi je!

Po navadi fotografiram v naravi. Vedno. Ob jezeru, reku, gozdu… Prvič je bilo, da sem fotografirala v mesu. S polno opremo. In ob glavni cesti! (Veliko potujem. Vedno posnamem veliko slik. Ampak ne sebe…) Zanimiva izkušnja… Vse je teklo gladko…

Nekaj novega!

Oranžna barva izžareva toplino in veselje. To je vse, kar potrebujem! In zabavnost!

Verižico sem naredila sama. Tako zabavno je bilo. Uporabila sem karneol kamen (oldragi kamen, mineral). Poigrala sem se z jesenskimi barvami. Tako moj stil je. Tako igriva…

Ljubezen je vsepovsod. Sijaj od znotraj navzven!

Sledi svojemu sijaju! (Joseph Campbell)

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly♥










P.S.: Tako ste lepi! Izrazi se vsak dan bolj! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar