sreda, 29. november 2017

Žaba! Eh, pozabi...

Včeraj se je sin učil slovenščino. No, saj se je cel vikend. Naletela sem na to čudovito pesem.

Popolnost. Spominja me na pravljico, ki sem jo napisala že dolgo nazaj. Izpolnitev, celovitost imamo vsak zase. Ne rabimo je iskati v partnerjih. Ali partnerju. On je samo češnja na vrhu sadne kupe!

Svetlana Makarovič: Romanca o žabah

Pred davnimi leti in daleč od tod
živela princeska je mlada,
vsak dan se vsaj enkrat spustila je v jok,
ker princa imela bi rada,
nekoč je vsa žalostna zrla v vodnjak,
kar žaba iz vode poskoči,
princeska pomisli - to princ je zaklet!
Pa brž se pogumno odloči
pa žabo poljubi iz vsega srca,
četudi žival je nečista,
pa čaka, da princ bo poskočil iz nje,
a žaba - še zmeraj je ista!
pa vendar deklič ne odneha za nič,
obišče še druge vodnjake
in dan za dnem v mislih na princa iz sanj
poljubljala žabje je spake,
a žaba je žaba in princev ni več,
princeske pa tudi iz mode,
dekletom, ki iščejo princa iz sanj,
pa pravimo danes prismode.


Všeč mi je igrivost in iskrenost pesnice. Čisto je zadela bistvo. Dovolj je poljubljanja žab! Ne bodo se spremenile v princa. Zdaj je misija drugačna: že s prve najti princa! Hecam se! Sam bo prišel, ko bo pravi čas. Dva cela človeka, ki sta za radostno rast. To je to!

Malo je zakomplicirano. Mora rad piti kavo. Kdaj mora dolgo spati. Kdaj pa ne sme predlogo poležavati. Mora imeti rad kavo. Počasi. Aja, to sem že napisala.

Pa zdravo mora jesti. Pa kdaj kake tortilije, ali pa kokice, ali pa pico. Pa italijanske dobrote! Pa hvaliti mora moje kuhanje! Pa kuhati mora znati...

Pa rad mora potovati. Pa vsaj brati mora. To ne mislim,da mora biti pismen. Brati kake duhovne knjige. Da se lahko potem o tem pogovarjava. Pa meditirati. Če ne pa vsaj na dolge sprehod hoditi. Pa aktiven mora biti.

Pa rad mora biti na sedežni doma in gledati dobre filme. Pa če mu ni všeč Petdeset odtenkov sive, vsaj drugi del, ko je bolj srečen, potem tudi ne vem... Uh!

Pa mačke mora imeti rad. Pa pse. Pa vse živali. Pa prijazen mora biti. Drugače ne vem. Ne! Drugače ne bo šlo.

Pa da vsaj uživa ob pitju kave. Pa da rad debatira.

Najbolj pomembno pa je, da sem lahko ob njem vse, kar sem. Drugače pa res ne bo šlo. Saj ne kompliciram. To so komaj osnove... Pa plesati mora rad...

Ljubek dan, sploh pristen, moji dragi!!! Cmok! Cmok!


P.S.: Življenje je tako zabavno! V polnosti! Rega, rega, kvak - kvak! Vrtec na obisku v uredništvu Dela (https://www.youtube.com/watch?v=cB_JOMAewZQ)


Ni komentarjev:

Objavite komentar