ponedeljek, 27. november 2017

K A T E J A : This red hat!!!

Hi my Beloved!

This long dress is so easy to wear. It's so beautiful.



I just love hanging out by the lake. Autumn is so warm… I don’t remember to be so warm! Ever! I just love it!



I enjoy the deliciousness of being on the sun. For fun. For recharging my inner batteries… this always raise up my energy level!!! Like in a game. Next level! Bing! Bing! Bing! Next level! Bing! Bing! Your battery is full now. Not jet. I can seat there forever… Sun. Lake… Sun… Bing! Bing! Bing!



Love that long dress. Beautiful. I added a little bit of lace. And of course a hat. The red hat. That reminds me of summer. Egypt. A lot of sun. I love warmth of the Red sea.



I didn’t mention red shoes! They are so beautiful. Like slippers... When I saw them, I felt in love. Immediately. My favorite brand in Slovenia. Peko.


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly







P.S.: Life is so delightful… Be yourself… You are so awesome, my beauty!

**
SLO: K A T E J A : Ta rdeči klobuk!

Hej moji dragi!

Tako lahko je nositi to dolgo obleko. Tako je lepa.

Rada grem k jezeru. Jesen je tako topla… Ne spomnim se, da bi kdaj bila tako sončna! Sploh! Ampak to obožujem!

Rada imam užitek martinčkanja na soncu. Za zabavo. Da si napolnim svoje notranje baterije… to mi vedno dvigne mojo raven energije. Bing! Bing! Bing! Naslednja stopnja! Bing! Bing! Vaša baterija je zdaj napolnjena. Ne še. Za vedno bi lahko sedela tam… Sonce... Jezero… Sonce… Bing! Bing! Bing!

Ljubim to dolgo obleko. Lepo. Dodala sem malo čipke- in seveda klobuk. Rdeč klobuk! To me spominja na poletje. Egipt. Veliko sonca. Ljubim toplino Rdečega morja

Nisem omenila rdečih čevljev! Tako so lepi! Udobni kot copatki… Ko sem jih videla, sem se zaljubila v njih. Takoj! Moja najljubša znamka čevljev sploh! Peko.

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly








P.S.: Življenje je tako slastno… Bodite, kar ste… Tako ste super, moje lepotice in moji lepotci!

Ni komentarjev:

Objavite komentar