nedelja, 12. november 2017

Pidžama za zunaj... tudi ponoči...

Kaj sem že napisala, da imam ful lepo pidžamo? Skoraj bi bila za ven... Moje najljubše barve...

Tako leopardjo in z ful lepo roza obrobo! Božanska.

Pozno sem prišla domov in sem že komaj čakala, da skočim v mehko spalno oblačilo. Malo pred spanjem pa ugotovim, da nimam telefona. Sem ga pustila v kuhinji, ko sem šla piti? Ne. V kuhinji ni. Dnevna. Miza. Omarica s čevlji. Kopalnica? Spalnica? Ni.

Še en krog... Nič! Noče se mi pokazati...

 V avtu sem ga pozabila. Ne! Ni bilo prvič. Je že tudi kdaj prespal v avtu. Samo ne danes! Danes grem po njega!

Samo oblekla sem si plašč. (Preko pidžame.) Obula natikače. Izgledalo je dobro. Tako tako. Ni za blog. (Ali pač?!)

Udobje pred lepoto. Saj je tako bila tema… trda tema. Samo ulična razsvetljava je bila. Spodaj so sedeli neki ljudje na klopci v parku. Ampak v temi. Jaz njih nisem videla. samo slišala. Meni pa je bilo vseeno, če so oni videli mene. Samo, da sem imela telefon. Moja budilka. Moj stik s svetom. No malo pretiravam… Ampak tako je. Daj no!

Ni lepšega, kot da sem lahko to, kar sem! Tudi v pidžami! Življenje je tako lepo in čarobno in seveda lepo! In lepo!

Lep sijoč čaroben dan!

Cmok! Cmok! Ly!!!









P.S.: Včasih pove pesem več... Tista srca je prava... Wet Wet Wet - Love Is All Around  (https://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar