sobota, 11. november 2017

Novo... Novo!!!

Moje življenje je tako čarobno. Nisem si niti predstavljala, da lahko teče tako gladko. Super mi je. Imam čudovite rože na mizi. Postale so mi stalnica v stanovanju, ker me vedno tako razveseljijo, ko jih vidim. Res pa je, da mi tudi pozirajo. Za risanje. Vedno je zanimivo vaditi s šopki… vazami… Pa še nekaj mi je zelo všeč. Sploh te jesenske dni. Svečka. Z vonjem vanilije. To pa objame moj dom s tako toplino svečke in še diši domače.
Ne morem verjeti, da je že zunaj sonce! Komaj čakam, da se malo odpravim na sprehod v naravo!

Rada poskušam nove stvari. Zdaj je bil na vrsti sir z lososom. Prekajen. Izgledal je lepo. Tako po plasteh, kot tortica. Rumeno rožnata, po plasteh... Nežen okus, ne premočen. Dober je bil. Danes sem si naredila za zajtrk topel sendvič s tem sirom in maslom! Božansko!

Ne morem verjeti! Oprah in Deepak Chopra imata medtiacijo! Je že enajsti dan! Jaz pa sem komaj zdaj izvedela! Ne izvedela! Videla!!! To je nezaslišano! Zvečer sem si naredila meditacijo. Slišala sem samo košček in že spala kot angelček...

Sonce se vedno bolj kaže in komaj čakam, da naredim svoje in grem po avto, da se lahko kam odpeljem! Juhu! Obožujem sonce!

Super mi je bilo, da so mi tako hitro menjali gume. Tu so vedno tako prijazni. Res sem zadovoljna. Pa še blizu mi je! Super hvaležna sem za to. Z vsem srcem.

Včeraj mi je bilo tako fajn klepetati. Prav rada imam malo tega. Noro. Potem pa se je kar zveza izgubila. Škoda. Sodelavka mi je tako dobro pohvalila slog oblačenja, da imam talent za to. Potem sem hodila po zraku, ne več po tleh. Kako mi je to v veselje. Res. Rada se lepo oblečem.


Dobila sem polno idej, kam bi še lahko šla. Res. In komaj čakam. Danes pa je ta dan. Moj dan!!!

Ljubek sončen dan! Pristen v odtenkih srca!!!

Cmok!







P.S.: Danes pa po prisojni strani, moje mucke in mucki...  Katrina & The Waves - Walking On Sunshine (https://www.youtube.com/watch?v=iPUmE-tne5U)

Ni komentarjev:

Objavite komentar