nedelja, 5. november 2017

Ljubkost drugačnosti...

Že na faksu sem imela rdeče čevlje. Nisem jih dobila po naključju… Z babico sva bili v Evroparku in nisem se jim mogla upreti. Upala sem, da mi bo ona rekla, da so preveč. Res so mi bili všeč iz dna duše. Tisto, ko je ljubezen na prvi pogled. Pa vseeno. Rdeči so. Kačasti…
 
Ona pa meni navdušeno! Če so mi lepi, pa si jih vzemi! In sva kupili… Bolj je bila ona kriva, ker jaz sem bila mlajša.

Nosila sem jih s takim veseljem. Prav so mi prišli vsepovsod, čeprav sem se prej spraševala, kam bi sploh lahko nosila tako živo rdeče kačaste čevlje. Res vsepovsod! Bili so celo v Pragi z mano!

Bili so nenavadni. Ljudje so strmeli v moje čevlje! Jaz pa sem se počutila tako dobro v njih! Tudi če komu ne bi bili všeč… to ni moj problem. To je samo njihovo mnenje.



Vem, pa da je lažje biti neviden, prilagojen v množici kot izstopati. Pristnost. Avtentičnost. Vsemu dam svoj pridih. Ščepec mene! Potem pa se počutim, kot da sem prinesla mir in veselje s tem celemu svetu! Ne hodim več po tleh… ampak lebdim! To me tako osreči. Je pa potrebno malo poguma!

Malo pa že!


Tako rada imam lepoto nedelje. Tega najlepšega dneva. Domačnost, ki me zavije kot mehka kocika. Vonj po zajtrku in sveže skuhani kavi. Čisto umirjen dan, ko ne rabim nikamor. Dobro kosilo. Potem pa narava. Voda. Jezero. Kako to obožujem. Sončni zahod. Kava. Drevesa, listje, ki šumijo v krošnjah. Lepota je v vsem. 

Zame je vsak dan tako lep kot nedelja... ali še bolj... začinjen s pristnostjo, toplino, srečo...

Ljubek dan danes! Cmok! Cmok!


P.S.: Zavita v kociko ljubezni... cartljivka... Jack Johnson - I Got You (https://www.youtube.com/watch?v=dBWFUVq85gs&list=PLFgquLnL59alGdYvtjudt1nlORakL46pN&index=2)

Ni komentarjev:

Objavite komentar