sreda, 8. november 2017

Sledim svoji norosti!!!

Zdaj, ko so tako deževni dnevi, je samo čas za kavo in branje knjige. Dovolj. Čisto dovolj. Poslušanje dežja. Gledanje luž po ulici. Vse je v živo rumenih oker odtenkih. Vse polno čarobnih tepihov barv v naravi, parku takoj spodaj… Moje najljubše preživljanje časa pa je branje. Malo že pogrešam sonce. Ampak, če imam dobro knjigo, sem takoj za.
 
Berem Josepha Campbella, ki je znan po stavku sledi svojemu sijaju (dobeseden prevod je blaženosti… Follow your bliss.) Tako imam pomemben projekt v življenju. Slediti svoji sreči. 

Kaj je to? 

Zame je seveda preživljanje časa s sinom, kar je vedno znova zabavno. Igrivo! Pestro! Smešno! 
To obožujem! 

Slikanje. Pisanje. Fotografiranje. Razvijanje svojega barvitega sloga obl
ačenja. Potovanja. Pitje kave. Čajev. Dobra hrana. Kuhanje. Narava. Pogovori. Ples!!! Čevlji!! To bi moralo biti na prvem mestu!!! In seveda torbice! Tudi to bi moralo biti na prvem mestu!!!

Branje in podčrtavanje. Toliko srčkov imam po knjigi... (s svinčnikom), da je potem cela srčkana. Pa to je zanimivo! Pa res! Res! Na to še pomislila nisem! O moj Bog! OMB! (V angleščini se boljše sliši OMG! Ampak.. OMB je dober prevod!) Noro! 

Peščene plaže! Morje! Reke! Jezera! Luže! Priznam, obsedena sem z vodo! Potočki! Potoki! In seveda sreča! To bi pa definitivno moralo biti na prvem mestu. Kaj nisem napisala pitje kave!?! To gre zraven vsepovsod!!! Karkoli delam! Vedno lahko pijem dišečo vabljivo vročo kavo!

»Raziskovanje moje vseživljenjske strasti.« J.Campbell


To je definitivno bolj zanimivo kot karkoli drugega. To me čisto posrka. Vidim, da sem multirazpršena. Vse mi je nekako v veselje. Če ne pa si naredim. To z vse ni mišljeno vse. Samo užitek, sprostitev, raziskovanje v smeri zanimanja. To je to. Brez debate in pojasnil… Preveč besed, mucka!

Gremo! Gremo! Avantura!!! Raziskovanje vseživljenske strasti!!! Gremo!



P.S.: Gremo!!! Po svoje!!! Gremo!!! Queen - Love of my life (https://www.youtube.com/watch?v=pGankmig5yM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar