petek, 10. november 2017

K A T E J A : The silver splendor...

Hi my Beloved!




Autumn is so colourful! I just love it! So many rich shades of yellow, red, orange, ocher, green, brown… inspiration everywhere…

This time of the year was so sunny like never before! (No complaints at all! Let it be! Let it be!)



I went to the lake quite near and made some shots there.

Then the weather cooled down! Photos looked like I did them in the summer, not some days ago.

So I adjusted my clothes to rain. Or rather upgrade ...




Why did I choose a silver? Because it calms down the autumn wildness (I mean brightness…). And it a nice contrast to warm colors of nature.

Divinity ... Delicious juicy divinity.

Of course shoes are also in silver tones. With diamond-shaped dragonflies. Lovely. Cute. I adore them!

I received a letter bag for a birthday present! My sister knows exactly what I like. A little snake pattern in beautiful gray white shades! Works harmoniously and adds a dot on i!



I would wear this silver shirt with a tihts for every day. I would add black boots or ankles. Coat. And a belt ... A bigger bag and any other accessories that would greatly highlight the look.



Bliss of silver reminds me, that this year is going to end. Soon! So I wear it to spice it up… And to enjoy sweet November!

Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly









P.S.: I made a necklace by myself. It emphasizes the glow in my eyes!



*

SLO: K A T E J A : Srebrni sijaj...

Hej moji dragi!

Jesen je tako barvita! Obožujem jo! toliko bogatih odtenkov rumene, rdeče, oranžne, oker, zelene in rjave… vsepovsod inspiracija…

Ta jesen je bila sončna kot še nobena do zdaj! (Brez pritoževanja! Naj kar bo! Kar naj traja!)
Peljala sem se k jezeru v bližini in posnela tam nekaj posnetkov.

Potem se je vreme kar naenkrat ohladilo. Fotografije so izgledale, kot da sem jih posnela poleti, ne pred nekaj dnevi.

Tako da sem prilagodila oblačila dežju. Oziroma jih rahlo povečala… na bolj toplo!

Zakaj sem izbrala srebrno? Ker umiri jesensko divjost (mislim barvitost…). Lep kontrast toplim barvam narave.

Božansko… slastna sočna božanskost.

Seveda so tudi čevlji v srebrnih tonih. S kačjimi pastirji iz diamantkov. Ljubko. Prikupno. Obožujem jih!

Za moj rojstni dan sem dobila pisemsko torbico. Moja sestra točno ve, kaj mi je všeč. Na njej je droben kačji vzorec v sivo belih odtenkih! Deluje harmonično! Doda pa piko na i.

Za vsak dan bi si oblekla to srebrno majčko s pajkicami. Obula bi si črne škorenjčke ali gležnjarje. Plašč. Pas. Večjo torbico in druge dodatke, ki bi poudarili celoten videz.

Sija srebrne me opominja, da se to leto počasi bliža koncu. Skoraj. Zato sem si oblekla svetleče, da malo začinim videz… In da še bolj uživam sladki november.

Ljubi se, bodi kar si! Zabavaj se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly












P.S.: Verižico sem naredila sama. Poudari sijaj v mojih očeh!

Ni komentarjev:

Objavite komentar