petek, 17. november 2017

K A T E J A : Unique

Hi my Beloved!

November was sooo long sooo warm. Just like the way I love it! I didn't even needed jacket… Or coat. (Now I do need it!)



But now we have a little bit of rain. Even snow yesterday… It’s not surprisingly cold. I prefer warmer days.

Now I’m more inside. With candles, coffee, blanket…



I have more time now for let out creating (beast) soul… I love! Not just love! Adore colors! The more intense rich shades they are, the more I like it! (Not fluorescent… that is even to much for me… (maybe...))

I paint on everything, (everyone)… Even on my cloths.



That dress has on like tree branches. From white, lite yellow, to gold. I created necklace. Special for this theme. (The pendant reminds me almost more of the coral than the branches. But it's still like a small tree…)

This dress is so easy to wear! So stretchy, so light, so flattering… authentic. Unique. Elegant! With my signature…

You just have to add a little bit of you in everything. Always. Than is spiced up just right! I did it my way!!! I did it my way… and I feel fantastic!



Each of us is unique. Why would we hide it!?! NO!!! It only makes us more beautiful... more interesting… more colorful… Just like the colors of the fall!!!



Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...
Ly








P.S.: Express your uniqueness... Always!!! You are so beautiful! Gorgeous! 


*
SLO: K A T E J A : Unikatnost!

Hej moji dragi!

November je bil tako doooolg in tako topel. Točno takega ga obožujem! Sploh nisem potrebovala jakne… ali plaščka. (Ampak zdaj jo oziroma ga!)

Zdaj pa imamo malo dežja. Celo snežilo je včeraj… Ni presenetljivo mrzlo. Samo raje imam toplejše dneve.

Zdaj sem več notri. S prižganimi svečkami, dišečo kavo in mehko kociko…

Imam več časa, da spustim svojo ustvarjalno (pošast) dušo na plano… Ljubim! Ne samo ljubim! Obožujem barve! Bolj intenzivno bogati odtenki so, bolj jih oobžujem! (Ne florescentno… to je celo zame preveč… (ali pa ne…))

Na vse (vsakogar) slikam… Tudi na moja oblačila.

Obleko sem poslikala z vejami drevesa. Z belih odtenkov preko svetlo rumenih do zlatih. Tudi verižico sem oblikovala. Posebej k tej obleki. (Obesek me bolj spominja na koralo kot na vejo. Ampak vseeno izgleda kot majhno drevo…)

To obleko je tako lahko nositi! Tako je raztegljiva, lahkotna in poudari lepoto… pristnosti. Unikatna. Elegantna. Z mojim podpisom.

V vse si želim dodati malo sebe. Vedno. Potem je ravno prav začinjeno! Naredila sem po svoje!!! Naredila sem po svoje… in počutim se fantastično!

Vsak od nas je edinstven. Zakaj bi to skrivali? NE!!! To nas naredi samo lepše… bolj zanimive… bolj barvite… Tako kot so barve jeseni!!!

Ljubi se, bodi kar si! Zabavaj se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly











P.S.: Izrazi svojo edinstvenost… Vedno!!! Tako si lepa (lep)! Prečudovita! Prečudovit!

Ni komentarjev:

Objavite komentar