ponedeljek, 13. november 2017

Nekaj več...

Bilo je neko praznovanje. Saj ne neko. Tako pač napišem. Martinovanje. 

Maribor je bil tako zabasan. Imela sem neke opravke tam. 

Ok. Razumem. Ljudje so razočarani. Rabijo olajšanje. V obliki alkohola. Potem se počutijo vsaj malo boljše, nekaj časa. Potem pa je tako spet isto. Samo slabše. Vem, da to ni pot zame. 

Lahko se počutim odlično brez alkohola. Lahko sem isto sproščena. Vesela. Nagajiva. Karkoli. Verjamem, da alkohol ni način. Rada imam treznost. In s tem, da sem vse, kar sem, točno taka kot sem. Ne rabim »tankanja«.


Seveda grem tudi jaz na tankanje. Drugačne vrste. Gram. Samo v naravo. Najprej pa tako v zavetje doma. Obredi. Zajtrk. Kava. Sprehodi. Pisanje. Slikanje. In drugi bonbončki za dušo. 

Sploh grem rada kam na kavo... Izjemno všeč mi je v Luftu, no Luftarci... Obožujem razgled in prijazno postrežbo...

Mmmm, mamljivo sladki. Mmmmm, vabljivi. Mmmm, zdravi. Mmmmm, tako me osrečujejo!!! Mmmm, slastni! Sledim svojemu sijaju. Sledim svojemu blagostanju!!!

Kaj nisem napisala spanja? Pa dobre hrane, ki jo pojem tako z užitkom! Mmmm. moja postelja. Mmmmm. moja velika postelja...

Ljubek dan v polnosti pristnosti!

Cmok! Cmok!








P.S.: Tisto nekaj več... Vonda Shepard - Searchin' My Soul (https://www.youtube.com/watch?v=1n4E74tE1nU)

Ni komentarjev:

Objavite komentar