nedelja, 22. oktober 2017

Avto! Amor!

Spet sem posodila avto. To sploh ni problem, ker imam proste dneve. Vsepovsod lahko skočim s kolesom, sem pojasnjevala… Zvečer se nama je nekaj zluštalo. Zaželela sem si jesti nekaj slastnega. Tukaj blizu imam več trgovin na izbiro. Mislila sem skočiti z avtom. Bila je že tema...

Avto!
Avto!
Avto!

Kaj! Nimam avta! Kako to misliš? Ja nimam! No imam!

Pa sem se malo nadihala svežega zraka. Šla sem s kolesom. Tam sem bila kot bi švignila… pa še lepo je bilo. Zabavno. Koliko zvezd se je videlo! Neverjetno!

Prigrizek je bil potem še toliko bolj slasten in dober! Pa še jaz sem se počutila bolj sveže…

Oktober je definitivno moj mesec! Tudi zato, ker imam rojstni dan! Da, da! Tako je to! Rada imam njegove barve, igrivost, toplino, pestrost. Nagajivost. Ravno pravo topel čas za sprehode, ki so neskončno dolgi… Lahko že obujem moje škorenjčke, ki so tako elegantni in vseeno udobni… Rada pisanost in barvitost tega meseca.

Zvečer, ko se ohladi, pa se lahko pogrejem doma. Na sedežni! S kociko, čajem in sladoledom…

Če bi se morala opredeliti, kaj imam raje, lučko ali kornet… Uuuuu! Pri lučki mi je všeč, da pridem takoj do bistva. Malo zahrustam v čokolado in že imam celo mešanico okusov. Sladko, hladno, kremasto, mandljevo, lešnik, vanilija… Pri kornetu pa je najljubši del konec… Uživam seveda pri celem: zgornja hrustljavost čokolade, posipani lešniki, kremast vanilijev okus. Ampak nič se ne more primerjati s čokolado, ki je že boj tekoča v špicu korneta! Hrustljavo, mehko in čokoladno! To pa je popolna kombinacija…

Oktober je tudi moj mesec, ker lahko vsepovsod skočim s kolesom. Tako lepo sije sonce… Tako obožujem sončne vzhode z mojega okna, ki jih vidim čisto vsaki dan. Pa zvezdo jutranjico, ki mi mežika, naj se počasi prebudim. Rada imam to prehajanje iz teme, v mrak, svitanje… Vedno več oranžnih sijočih ognjenih odtenkov… Potem pa, čarobni trenutek, sonce…

Rada imam jutra… Priznam… Rada imam svoj dom… Priznam! Obožujem ga! Rada pa imam tudi večere, ko še slikam. Takrat se vse umiri. Potem pa kot da oživim… Barve v meni želijo na plano! To me tako osrečuje!!!

Lep pisan dan poln ljubezeni! Pa smeha! Pa užitkov... Pa pristnosti...

Love you all! Kiss! Kiss!
P.S.: Čutiš tisto čarobnost v zraku? Samo malo se ustavi. Tvoja je... Julio Iglesias - Amor, Amor, Amor (https://www.youtube.com/watch?v=-iNbx9Ec5HM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar