torek, 24. oktober 2017

Skrito, zakrito...

Nekaj sem si šla vzeti iz hladilnika, pa so tam notri bili laki. Laki za nohte?! Kdaj so tja prišli?! Nisem jih dala ohlajati… Ali mogoče na hladno, da bi se bolj obdržali… So kar sveži… Barve pa tudi…
Če bi jih iskala, jih nikoli ne bi našla!!!

Všeč so mi nevtralne barve za nohte, seveda tudi žive. Zdaj so se mi prav temno modri zluštali. Mi zadišali… Ampak nekaj ugotavljam, da so nevtralne barve bolj šik. Bolj elegantne. Bolj ljubke. Deluje tako skladno vse…

Saj ne, da bi se morala ali želela upreti živim barvam. To sem vseeno bolj jaz. Vsaj malo. Pikico. Kiča. Poudarka. Samosvojosti… pa mora ven pokukati. Nagajivosti. Ne vem, zakaj je danes nagajivost moja najljubša beseda. Sem že omenila mogoeč danes nagajivost!? Več kot enkrat?! Res?! Nagajivost... Uuuuuuu!

Včeraj sem se oblekla rdeče. Vsa v rdeče. Počutje! Fantastično! No imela sem še kamelji plašček zraven, ki je tako lepo vse poudaril… Omehčal. Pa še bolj skladno poudari moje naravne tople barve. Pozabila sem, da še imam rdeče čevlje doma. Pa saj sem imela tigraste. Na špic. Ker so tako ljubki. Ne prav balerinke. Ampak brez pete… Špičkaste balerinke...

Danes pa sem dobila navdih. Nekaj sem iskala po trgovini. Trgovinah. Majčko bele barve. Vse sem preiskala. Dokler niso zaprli. Veh trgovin... Potem pa pridem domov in jo najdem v omari. Želela sem narediti neki eksperiment! In dobro, da še sama ne vem, kaj imam v omari…

Sem pa naletela na tako akcijo. To sem želela napisati. Bila sem v Slovenski Bistrici. Po nakupih. In naletela sem na tako akcijo! Noro! Imeli so divjo akcijo! Nekaj sem si nakupila… priznam. Šik črno majčko z odprtim hrbtom. Uuuuu! Doma imam eno tako ljubko črno čipkasto majčko, ki se bo ravno prav ven videla in ravno prav zakrila, odkrila… potem še krilo! Tako, pol prosojno od polovice naprej… potem ša še belo srajčko… klasika. Ker lahko… Rada bi jo preuredila s perlicami, potem pa suknjič čez…

Ljubek šik dan danes, moji ljubi! Življenje je tako dragoceno lepo... sijoče!

P.S.: Vem, daleč sem že prišla... Love y all!!! Julio Iglesias & Cynthia Brown-I wanna know what love is (https://www.youtube.com/watch?v=-AEvJNbxCGc)


Ni komentarjev:

Objavite komentar