petek, 27. oktober 2017

KATEJA: Just R E D it!

Hi my Beloved!

I just started to write. No. I'm not seven years old. Neither six. I write from that age on… and on and on… and on about happiness, insights, fun, art… just following my bliss.



I would like to present me from the other side… (just kidding) another angle… I love fashion. I like combining the clothes together. All the time!



I like a little bit too much colourful outlook. I admit! (It’s never too much! Never! Never!) Or just a pinch of colour! That's my signature. I'm learning now, that nudes are cool too!


Too much words…

Let's go in the hot centre!

I just love red! All in red look this fall! It’s everywhere! It was interesting, how to wear that day by day… I have already so much pieces in my wardrobe! I just put them together and boom! That's it!


Of course I have red shoes too! That is a classic!!! And! I just love my leopard ankle boots with red! I added a camel coat for warmth and to soft all together.

It’s so easy! All in red! And that why I love it even more! Energizing in the fall time! I just love it!

Just red it!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly










P.S: OMG! No! I forget to mention (highlighted) my THE Bag! In red!!! And my necklace. Playful. I did it myself ... with love ...




SLO: K A T E J A : Vse obarvaj R D E Č E !

Hej moji ljubi!

Ravno sem začela pisati. Ne. Nisem stara sedem let. Niti šest. Pišem pa od tega leta dalje. In še kar… in še kar… in še o sreči, uvidih, zabavnosti, ustvarjalnosti… samo sledim svojemu sijaju.

Rada bi se še predstavila z druge dimenzije… (Hecam se!) No, z drugega zornega kota… Obožujem modo. Rada kombiniram različna oblačila. Ves čas!

Skoraj malo preveč mi je všeč pisanost. Priznam! (Nikoli ni preveč! Nikoli! Nikoli!) Ali samo pikico barve. To je čisto po moje. Počasi se učim, da so tudi nevtralne barve tudi lahko zanimive.

Preveč besed…

Gremo v vročo srčiko!

Resnično ljubim rdečo! To jesen odeta vsa v rdeče! Vsepovsod je! Zanimivo se mi je zdelo, kako to preleviti v vsakdan… Veliko rdečih oblačil je že sestavni del moje garderobe. Samo skupaj jih dam in BUM! To je to!

Seveda imam tudi rdeče čevlje. Klasika. Peko. S tako lepo petko! Obožujem tudi leopardje gležnarje, ki odlično pristajajo k rdečem. Dodala sem plašček kamelje barve za toplino in omilitev divljega videza…

Čisto lahko je! Enostavno. Vsa v rdečem! Zdaj še mi je samo bolj všeč. Energija v obdobju jeseni! Obožujem to! Ljubim!

Samo obarvaj rdeče!

Ljubi se, bodi kar si! Zabavaj se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly



P.S: OMB! Ne! Skoraj bi pozabila omeniti (poudariti) mojo ljubo Zara torbico! Rdečo!!! In verižico. Igrivo. Sama sem jo naredila ... z ljubznijo ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar