sobota, 5. avgust 2017

Barvita unikatnost...

Razmišljala sem o hobijih, ki jih imam. Veliko raznolikih. To me je spravilo v tako dobro voljo, da jih moram deliti.

Najvišji smisel, ki si ga deli celotno človeštvo je biti srečen. Zdaj sem srečna.

Sploh, ko pijem kavo čisto ob vodi. Plavajo labodi mimo. Račka. Ribice. Mislim, da smo že pri mojem prvem hobiju. Kavanju. Kafetkanju. Kavčkanju. Kavica. S penicami. Obožujem. Res. Sploh ob vodi… valovanje me pomirja.

Pisanje tako ali tako. Pesmi. Zgodb. Bolga. Navdihujočih smešnih zgodb. Zase, ker so moj vir sijaja, ustvarjalnosti, prebliskov. In ker je zabavno in smešno. Meni. Moje upanje. Stik.

Branje kje na klopci.  Ob reki. Morju. Na balkonu v ležaliku. V postelji. Risanje srčkov zraven, kjer mi je všeč. S svinčnikom…

Lepo oblačenje. Nakit, ki ga izdelam sama.  Zapestnice. Ljubko nalakirani nohti. Čimbolj raznoliko in živih barv. Če pa so bleščice zraven pa je tako božasnko! Ličenje. Namazala sem se z živo rdečo šminko in sem se slučajno pogledala v ogledalo. Pri rdeči luči. Čisto sem pozabila, da jo imam gor. Kako smešno! Prav žarelo je! Preseneti me lahko karkoli!

Moda nasploh. Harmonija čevljev (čevlji!!! Obožujem!), torbice (moje prikupne torbice!!! Ljubezen!), nakita (več je več!) in seveda obleke… Podrobnosti… To pa prav obožujem, ko iščem popolnost.

Všeč mi je naraven videz, čeprav sem si tudi všeč, ko sem naličena.

Kuhanje. Raje imam vegetarijansko. Solatke. Trenutno sem navdušena nad mešanico vsega. Rdeči radič, kumarice, bučke, paprika, paradižnik, čebula, fižol, koruza, pečeni šampinjoni, kuhana jajčka…

Smejanje svojim neumnostim. Kako v mrtvem kotu s kolesom skoraj povozim kolesarja. Telefon mi pade na nogo. Smejanje nasploh!

Poslušanje ljubezenskih zgodb. Sodelavka se je čisto na sveže zaljubila! Iiiii! Druga pa se poroči! Iiiii! Pa če to ni ljubko! Kar mravljince sem dobila, ko sem ju poslušala! Luškano.

Brez slikanja tako ne gre. Bolj šprica barva naokoli, boljše je! In čimveč barv. Ne morem brez tega! Slikam lahko na karkoli. Obleke… tudi. Skodelice… Pa razstave si tudi rada ogledujem. Klepetam z umetnicami in umetniki.

Fotografiram rada. Sončne zahode. Živali. Naravo. Morje. Sončne vzhode. Vse.

Igrivost. Žgečkanje. Norčije. Odbojka.

Pečenje koruze. Poletni hobi… bolj.

Sprehodi. Ob reki. Joga. Meditacija. Sedenje v tišini.

Obožujem morje. Vse v zvezi stem. Plavanje. Potovanja. Raziskovanja. Različnost. Vožnje s čolnom. Kava ob morju. Lahkotnost oblačenja. Klobuke!

Branje. Razikovanje. Duhovne knjige. Resnice. Navdih. Upanje. Drugačni pogled. Nove možnosti. Aja, to sem že!

Geochaching! Novi kraji. Nove metode skrivanja zakladov. Zbiranje zakladov. Iskanje. Najboj pa, ko ga najdem! Juhu! Pa ker so vsepovso.

Poslušanje glasbe. Ples. Sproščenost.

Uh, cartanje.

Moje nove zen karte Osho. Intuicija. Razkritja. Astrologija. Reiki. Kristali.

Tortice. Sladoled. Sladoledi. Lučke!

Nabiranje školjk na plaži. Metanje žabic. Kamnov čim dlje. Namakanje nog. Valovanje. Steklenico z željami vržem v morje.

Ribice v akvariju, ki so tako luškane. Kozice. Čistilci. Cvetko. Ilich. Dolgorepi. Mango. In majčkeni. Pa moj ljubi koralni plati. Mislim, da je punčka. Nima še imena. Lepotica. Mucika. Boginja. Frida bo.

Odbojka. Badminton. Kolesarjenje.

Optimizem. Zaupanje.

Pisanje dnevnika.

Delanje smoothijev. Raziskovanje novih kavarn.

Gledanje zvezd. Lune.

Barve. Spanje. Ali vsaj dremanje na balkonu.

Zdaj pa me že vleče domov! Slikanje. Školjkice. In barvanje!

Kako imajo lepo tukaj pri Dravi pri teti Fridi! Obožujem ta zaliv! Tako prijazni so. In kava je tako dobra in pisanje tukaj sredi vsega tega zelenega kar teče. Čisto ob reki. Noro dobro!

Izbiram dobro počutje! Zdaj pa uživanje! Platno prihajam!

Božanski barvit slikovit unikaten dan, moje drage in dragi! Cmok! Cmok! Objem!



P.S.: Samo enkrat se živi, zakaj ne bi izbrala sreče, lahkotnosti, igrivosti!?! Pa ja no! Če ti rečem!
Bon Jovi - It's My Life (https://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE) Res je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar