ponedeljek, 31. julij 2017

Osupljiva lepota srca!!!

Včasih me kar presune, koliko modrosti je v knjigah! Spet sem naletela na eno tako! Knjigo! Polno modrosti! V sebi imam vedno sto vprašanj, ki se mi zdijo zanimiva. Če prvih sto ni dovolj, še jih vedno lahko najdem več. Zanima me duša, sreča, rast, umetnost, izražanje, pristnost, srčnost, povezanost, prepletanje, celost, mističnost… in še veliko drugega.

Potem pa mislim, da grem malo k reki, ker me to sprošča. Naivno sem mislila, da grem malo labode slikati. Sončni zahod. Za vsak slučaj pa bom knjigo zraven vzela, da se malo usedem na klopci in berem ob šumenju valov.
Pa kaj še! Najboljši del je bil, ko sem bila kar osupla! Odgovori kar pridejo. Jaz to tako dolgo tuhtam v sebi, je pa tako enostavno. Kako!

Sončni zahod je bil čudovit. Oblaki so bili obrobljeni zlato. Skozi njih so še prosevali sončni žarki. Bela črta oblakov se je vlekla nad hribi v ozadju. Reka je odsevala zlatost. Pozneje pa postajala rdečkasta in vedno bolj temna. Kako lepi kontrast.

»Živite v celoti in živite intenzivno, da bo vsak trenutek zlat in da bo vse vaše življenje vrsta zlatih trenutkov!« Osho

Videla sem male račke. Kako so bile navihane! Skakale so ven iz vode in nazaj noter!Mala je kar proti meni prišla! Nič se ni bala! (Verjetno čuti, da ne jem rac…) Če pa je tako luškana!

»Razdajajte življenje stvarem, ki so lepe.« Osho

Narava me vedno prevzame! Sedenje na klopci in branje, tudi. Neverjetna kombinacija. Sploh, ko še kdaj mimo priplava kakšen snežno beli labod s tako lepimi očkami. Ali labodka…

»S svojo energijo storite nekaj, kar vas povzdiguje. In višje, kot se dvigujete, bolj vam viri energije postajajo dosegljivi!« Osho

Tako sem se zatopila v knjigo, da sem skoraj zamudila veličastno predstavo zahajanja sonca! Morala sem dati v največjo hitrost, da sem še ujela zadnje žarke! Se pa je splačalo!

Največje sporočilo, ali pa samo potrditev, ki pa ga že tako poznam (ali ga tudi živim!?! Vedno bolj!!!). Poslušaj svoje srce. Poslušam svoje srce!

Čudovit srčen dan!



P.S.: Živite polno! Ne zapravljati energije za neumnosti! (Dobro veš, kaj mislim!)


P.P.S.: Malo plesa nikoli ne škodi! Ne glede na okoliščine! Elvis Presley - Burning Love (https://www.youtube.com/watch?v=zf2VYAtqRe0)


Ni komentarjev:

Objavite komentar