nedelja, 30. julij 2017

Za odtenek boljše!!!???!!!!!

Ne morem verjeti! Delala sem meditacijo s Sandra Anne Taylor in je bilo neverjetno. Sama taka sporočila!

Ceni se.

Dragocena si.

Tovja duša je pomembna v tej sestavljanki življenja.

Ne pusti se dušiti drugim.

Izrazi se.

Nauči se ljubiti sebe.

Lepa si.

Videla sem najprej sebe, kako imam dvignjene roke in kako imam svetlobo v njih. Kako se razširim in odprem.

Potem drugo sliko pa sem videla, kako spuščam dva bela goloba iz svojih dlani. Začutila sem besedo svoboda. Zanimivo.


Splošno vprašanje. Ali me ta odnos daje čast, spoštovanje (honor)? Adijo. Ko pa sem to prebrala, pa sem kar dobila solzne oči.

Adijo, kako dolgo se že nisem imela tako lepo. Že dolgo nisem bila na mostu in pisala. Zdaj pa tako lepo sonce zahaja. Kakšen mir čutim v tem. Kako je to seksi sedeti tukaj na lesu in samo biti tu.

Adijo, kako je bilo lepo to. Neverjetno. Res. Skupaj sta tekla. Kako lepo.

Adijo, kako hecno je, ko ljudje hodijo mimo in me zibljejo. Nevejeten užitek. Vmes pa taka harmonija. Adijo, kako je to lepo!!1

Kaj lepo, božansko. Kot da me hoče živjenje opomniti, daj, glej kako lepo je tukaj, pusti vso to tehniko in samo srkaj. To je to. 

Mislim, da sem pri mojem svetišču… reki. To je to. Kako sem srečna s sabo. Ampak nekaj me je klicalo sem in sem poslušala. Z vsem srcem. Cenim se. Lepa sem. Dragocena sem.

Kaj je moja lekcija? Da se brezkompromisno izrazim. Da nisem kameleon. Da se ne skrivam. Da sem vse, kar sem lahko. To sem dojela. Zakaj razširjene roke? Ker se moram razširiti, odpreti in stati v tem, kar sem. To je moja lekcija. Vse se bo uredilo. Kak je lepo. Pa kaj si ti nor….

Adijo kaki občutek miru in miline. Sto let že nisem tega čutila…

Srečna sem tukaj ob reki…

Moje poslanstvo je samo, da sem srečna. Ne delaj teže in obremenjuj sebe. Tukaj sem, z vsem srcem.

Kako se slišijo valovi. Kako sonce lesketa svoje odseve na gladini. Vse je zlato in kar žari.
Bolj si moram zaupati. To sem tudi dobila sporočilo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar