torek, 1. avgust 2017

Razkrite globine...

Že nekaj časa nazaj so me očarale karte. Zen. Našla sem jih čisto po naključju. (Ne verjamem več v naključja. Bolj v neko skladnost, sinhronost... usklajenost...)

Iskala sem vse od avtorja Osha, pa je bilo samo to prosto. Iz čistega zanimanja in radovednosti sem si jih izposodila. Ampak so govorile z mano. (Ne dobesedno! Ali pač…) Sem pa dobila jasnost. Razkritja podzavesti. Najbolj pa so mi bile všeč, ker so tako abstraktno poslikane na zadnji strani. Čisto zame. Tudi spredaj so imele izjemne slike.

Neke stvari so se mi razkrile, ki si še jih nisem želela priznati. Zaključevanje. Zavlačevanje. Popolni razcvet.

Kar prehitro mi je potekel čas z njimi. Malo sem se navezala na njih. Priznam. Bile so zabavne. Odločila sem se. Želim jih imeti. Pripravljena sem.

Kaj je v Maroboru najbolj dolgo odprto in ima še knjigarno? Seveda Europark. Po preiskanju cele police, sem vprašala, kje so? Nimajo. Eh, škoda!

Bom pa jih naročila preko interneta. Tako sem jih čakala. Že naslednji dan mi je poštar pozvonil. Letala sem kar po zraku dol po stopnicah! Prispele so!

Odvijem. Povoham. Dišijo po novem. Čisto nove! Premešam. Kako so lepe! Seveda mi je padla prva ven ustvarjalnost! Pa še tako lepa je! Ne vem, ali še bom živela minuto ali sto let! Želim pa živeti polno. Ustvarjalno!
Zaupam svoji duši. Svoji naravi. Vse se je zarotilo, da sem srečna!

Skrivnost plesa, je ples.

Skrivnost pisanja, je pisanje.

Skrivnost uživanja, je užitek…

Od zdaj naprej nisem čarovnica (uuu, mogoče pa... čarovnice so zakon! Ni čudno, da so se jih moški bali! Ali cerkev! Živele so po svoje. Modro!) Sem pa dobila vpogled v razjasnitev situacije.

Zdaj so v taki lepi škatli! Z vrtnicami, Eifflovim stoplom in napisom: Love is in the air! (Saj vem! Če pa je poletje!) Zavite v svilo in prevezane s pinki trakom. 

Privlači me mističnost!



Lep seksi mističen globok dan poln ljubezni!


P.S.: Neverjetno dober video! Malo zmigajmo!https://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM) Taylor Swift - Shake it off!
(


Ni komentarjev:

Objavite komentar