nedelja, 6. avgust 2017

Zalet barvitosti!

Nedelje so moj najljubši dan. Seveda tudi petek je moj. Pa sreda. Dovolj bo, ker če ne bom vse dneve naštela…

Vse poteka bolj umirjeno. Dolgo spanje. Malo še dremanja zraven. Malo še po kosilu za vsak slučaj. To je samo navidezno nedelovanje. V meni se premikajo gore vmes. Ali pa si jemljem zalet, da osvojim svoje vrhove.

Najlepše pri nedeljah pa je, da imam neomejeno časa. Za slikanje.

Pila sem kavo in slučajno videla odtise bele barve na prstih. Kako mi je bilo smešno. Ne moti me barva po telesu. To me samo še bolj razveseljuje. Moj atelje pa je zdaj na balkonu. Vetrc ravno dovolj hitro suši barvo. Počasi jo nanašam po plasteh. Pustim, da teče. Oblikuje potočke in reke. Nekaj počasi zakrivam, nekaj novega nastaja.

Življenje je lahko enako barvito. Vedno imam čopiče v rokah, da izbiram svoje odtenke. Pristnosti. Všeč mi je, kar nastaja. Najbolj pa mi je všeč občutek, ki ga imam ob tem. Srečna sem. Mirna. Čas pa kar mine.
Malo kar gledam proti sliki, če je že dovolj suha, da nadaljujem. Vse rabi svoj čas za nastanek.

V meni je kolesje, ki je navajeno čudnih stvari. Muk. Trdosti. S slikanjem. S srčnostjo. Srečnostjo. Razvajanjem, pa se to počasi ruši. Uživam v tem trenutku ljubezni. Zaupam.

Sploh lahko gre kaj narobe, če sem na balkonu, pišem, čakam na nasledjo fazo slikanja in imam na mizi skodelico kave z mojim imenom? Življenje je polno lepot. Vsepovsod okoli. Obožujem pisanost dneva!

Malo barve je na balkonski ograji. Pinki! Pikice. Pike! Ne gre to počasi, nadzorovano... to je strast! Barva je povsod!


Izjemen dan v pstnih barvah pristnosti!


P.S.: Kaj še čakam? Zdaj je pravi čas! Pripravljena sem! Bryan Adams - I'm Ready (https://www.youtube.com/watch?v=9_h2FrcZjQs)

Ni komentarjev:

Objavite komentar