torek, 8. avgust 2017

Mmmmm, mi dišiš...

Neksončno me navdušujejo vonji… mmmmm, kako diši!

Tišina in vonj po knjigah v knjižnici. Vonj po novem, ko dobim svojo najljubšo revijo in jo prelistam.

Stanovanje, ki mi diši po pomarančah, limoni, osvežilnem. To mi deluje tako domače. Sveže mandarine in limone na mizi, ki kar vabijo.

Prišla sem iz šole in pri babici me je pričakal vonj po pecivu, riževem narastku. Spomnim se vonja prepražene čebule za restan krompir. Kako je to bilo vabljivo in domače. Zavetje.

Všeč mi je parfum, čisto poseben, čisto moj… ker me spominja na svobodo. Doživela sem jo, ko sem šla v Munchen in je bila tam tako velika parfumerija. Cela kilometrska stena z dišavami. Vse sem prevonjala… Tako sem uživala v izbiranju vonjev! Obsedena! Priznam!

Všeč mi je vonj po vrtnicah, ki dišijo kot maline. Všeč mi je vonj jasmina. Všeč mi je ona, tista, bela roža, ki tako lepo cveti. Bela. Tisto pa tako diši. Adijo pamet! Joj, kako je čudovita! Dišijo mi še frezije. Rada imam vonj po cvetličarni, ko vse diši po rožah.

Všeč mi je vonj morja, soli, gostote zraka. Borov. Dišeče smole.

Všeč mi je vonj vanilije.

Všeč mi je vonj melone, ki je zrela. Rožmarina na krompirju. Pečene pice. Jabolka. Rada imam vonj sveže pečenega kruha. Rada povoham sveže gobe, lisičke. Pečena koruza. Palačinke.

Rada imam vonj sveže opranih las.

Gozda.

Rada imam vonj po kavi, ki mi zadiši. Cimet.

Obožujem sveže preoblečeno posteljo, ki tako lepo diši po čisto novem. Vabljivo!


Lepo dišeč dan v pomarančnih tonih!




P.S.: Nov dan! Tukaj sem! Bryan Adams - Here I Am (https://www.youtube.com/watch?v=G6xr6VKg7sE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar