četrtek, 10. avgust 2017

Vetrc žgečkljivosti...

Nekaj zdravilnega je v dotikih. Božajo mi dušo. Razvajajo mi čute. Odpirajo prostranstva srca. Počutim se tako domače in sprejeto. Konice prstov se nežno dotikajo tkanine. Z občutkom. Počasi. Blago je neenakomerno pleteno. Dotaknem se še ga s celo dlanjo. Občutim svetost dotika. Samo moja sedežna je, ampak doživeta čisto drugače. Žgečka me po prstih.

Malo se pretegnem zraven in zaobjamem prostor. Neverjetno sem hvaležna za ta čas, ki mi je dan. Življenje je tako lepo. Srčno. Toplo. Predvsem pa zabavno. Kar objema me. Obožujem objeme!

Najraje pa imam občutek vode na koži. Kapljice, ki polzijo. Občutek svežine. Toploto. Izpiranje starih energij. Počutim se prenovljena. Kopeli pa so tako božanske! Že dolgo si je nisem naredila s cvetnimi listi vrtnice, prižganimi svečkami in vode čisto do roba. Slana kopel me vabi… v svoje zavetje sijaja.
Rada občutim tudi vetrc pri reki. Rahlo se me dotika. Me osvežuje. Ob reki so zdaj tako lepe vrbe, ki sklanjajo veje na pot. Čisto do tal... Ko jih veter češe sem in tja, grem tako rada skozi. Dvignem roke k njim, božajo me in me nagajivo žgečkajo. Prav obožujem!

Še raje pa imam veter v laseh, ko se peljem s polno brzino čez most! To pa je doživetje! Svoboda! Bolj sem skuštrana, bolj je fajn! Naravna klima!

Obožujem tudi občutek naravnih, zračnih oblačil na koži. Prosojnost za svežino. Cenim dobre materiale, ki dihajo. Seveda tudi barvitost… Lahkotnost!

Rada imam svojo najljubšo skodelico za kavo. Skodelice. Vsaka me spominja na nekaj izjemnega. Veliko lepega sem že doživela, najboljše pa še je pred mano!

Rada čutim sonce na koži. Kaplje dežja. Včasih me preseneti.


Zvečer pa se rada pogreznem v sojo posteljo. Objame me s svojo mehkobo, domačnostjo. Obožujem nešteto blazin. Za pod kolena. Za pod vrat, da me podpirajo in sproščajo. Čeprav do jutra vse zbrcam dol. Ali vsaj stran…


Lep čuten pristen srečen dan! Objem! Še enega! Pa še enega!


P.S.: Adijo! Kako obožujem to pesem! Uuuuuu! Bruce Springsteen - Jersey Girl (https://www.youtube.com/watch?v=fIXRW6gF4hQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar