sreda, 9. avgust 2017

Zdaj ali nikoli...

Obožujem glasbo!

Obožujem šumenje morja, poslušanje dežja, žuborenje vode, valovanje morja, pljuskanje...


Nežna orientalska glasba za ples mi je všeč. Roke same krožijo po zraku, osvajajo nova ozemlja. Nežno, elegantno se spuščajo, dvigajo, poplesavajo okoli mene. Premikajo zrak, vrtinčji energijo okoli mene! Boki se nežno zibajo. Ves prostor je namenjen plesu, gibanju, razdikovanju, čutnosti…
Ljubezenske pesmi. Pesmi, ki me spominjajo na meni ljube filme.

Divja španska glasba…

Glasba za moč. (Kot majhna punčka sem našla kremo v kopalnici. Dobil jo je ati za celjenje neke rane na roki. Ne spomnim se točno… Na njej je pisalo: krema za noč. Ker pa vsi lekarnarji in zdravniki grdo pišejo, ali vsaj meni nečitljivo, sem prebrala, da je to krema za moč. Seveda sem jo preizkusila. Na skrivaj… Zato imam zdaj tako močne roke in sem nasploh močna! Včasih kreme delajo čudeže. Od znotraj navzven…)

Turška animatorska! Kako smo to plesali okoli bazena. Vsi smo se držali za roke. Plesali skupaj! Kako dober ples! Ženske svoje gibe in potem moški svoje. Na koncu pa smo vsi skočili v bazen skupaj! Potem pa kosilo. Kako je to bilo zabavno!

Glasba za spodbudo… Jon Bon Jovi! Its my life! Tina, Cher…

Stari jugo rock.

Posebna srčna kategorija nostalgija Mišo Kovač! Kako sem lahko to pozabila!

Lepi Dasa mi je pri srcu! Adijo pamet!

Romske!

Rock and roll! Elvis! It's now or never!

Jazz…
Tibetanski gongi…

Grški sirtaki… tu ne gre brez plesa!

Igranje na kitaro, harmoniko… kako je en gospod lepo igral in pel v podhodu… zdaj ga pa nič več ne vidim…

Opere… Klasična glasba.

Predenje mačke. Vretje vode. Natakanje kadi za kopel. Smeh sina. Rada poslušam govorenje ljudi. Šumenje krošenj v vetrcu. Prelet ptic. Frfotanje perja. Ptičje petje.

Nevihto. Točo. Pretakanje vode.

Šumenje odeje. Hojo korakov po stopnicah. Veter na kolesu.

Glasba, da ostajam zbrana in osredotočena: Mozart.

Listanje knjige. Tišina.

Prava glsba me vedno spravi v dobro razpoloženje in me razneži... ali razdivja...



Popoln navdihujoč glasbeni dan v divjem ritmu!


P.S.: Kako je to bilo zabavno zraven plesati! Ej! Lepi spomini!  (https://www.youtube.com/watch?v=1AVC_w5wLnM) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar