nedelja, 5. marec 2017

Seksi zvončki...

Zadnje čase imam problem virusa v računalniku. Dveh virusov. Vdora. Poskus vdora, ker sem jih preprečila. Sin je kar držal črke in jih pisal. V stilu ggggggggggggggffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Pa sem odstranila. Bilo je veliko več, kot samo pol vrstice... Izbrisala… 

Prvi vdor pa je bil, ko sem pisala podrobnosti o blogu številka 2 ali skupnem blogu… ( http://lifeprima.blogspot.si/2017/02/starodavno-dobro-vijolica-maribor.html?spref=fb ) Tema spora ali pa delikatna tema: vse kar je bilo napisano v oklepajih o ljubem… Čista resnica… olepšana. Pa sem oba preprečila. Fizično (sem močna oseba, čeprav mi ni videti). Pa trmasta…

Rada bi pa to poudarila, da tako zabavno, kot z ljubim, še ni bilo pisanje bloga. Tako se že sto let nisem nasmejala. (Glej jo, kako se smeji! Izbriši to! (V resnici sem se tako režala, da me je vse bolelo…))

Pozabila sem napisati, zakaj imam sploh kolo pripeto pri banki. Želela sem si nekaj meni dragocenega naročiti iz tujine. Ker sem že imela nekaj denarja na tej posebni kartici, me je prešinilo, da bi še samo nekaj malega položila zraven in že si lahko privoščim nakup.

Seveda pridem domov srečna. Vnesem vse podatke. Številko kartice. Vse. Predlog plačila zavrnjen. Kaj!? Poskusim še enkrat. Ne gre. Tretjič, ne gre… Pa kaj se to dogaja?! Seveda, narobe sem si seštela skupaj! Pa banke so že zaprte. No grem jutri zjutraj. Pridem pred banko. Velika dilema zakletniti ali ne kolo. Pa sem ga. Zato še je zdaj tam. No naročilo pa je šlo skozi… Sem rekla, da sem vztrajna. Tudi počasi se daleč pride…

Danes zjutraj so me razveselili zvončki v kozarcu v dnevni sobi. Kako je bilo fajn, ko smo jih nabirali skupaj ob sončnem zahodu. Nekaj tako preprostega in hkrati tako lepega. Ljubim svoje življenje…


Cmok! Cmok! Lep seksi srečen dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar