petek, 10. marec 2017

Hrustljav smeh...

Gledam te ogromne oblake, kako se hitro premikajo. Pogledam ven, spet drugačni. Pa spet. Kot da ustvarjajo vsako minuto nekaj novega. Pa so samo sivine z bolj ali manj temnimi odtenki, pa tako bogat spekter… Vmes pa še ustvarjajo okna modrine. Prava umetnina plesa danes na nebu!

Kaj vem zagotovo?
Ne glede koliko limon ti življenje podari, vedno si lahko narediš dobro limonado. Z ingverjem. Krepi imunski sistem. Žlico meda zraven. Popolno.

Živim po svoje! Kaj jih briga! Ne tako, kot si mislim, da moram. Ni greh, če uživaš na poti do cilja. Nikoli ne bi zapravila dobrega trenutka za smeh. Veselje. Igrivost. Norčavost. Zdaj! Ta trenutek je najpomembnejši.

Ljubezen je glagol. Dejanja. Zalivanje rož tudi…

Najbolj uživam ob kavi. Tako se mi dan začne v resnici. Ker prej še nisem čisto prisebna, tako da hodim bolj kot mesečnik okoli…

Včeraj sva s sinom gledala na televiziji oddajo o kuhanju. Nekaj je bilo o krompirju. Morali so pripraviti ocvrt krompirček, pire in njoke. Skoraj vsi so naredili narobe, ker ocvrtega krompirja niso prej blanširali. Zanimivo. Zdaj sem pregledala prvih pet ali malo več receptov na kuharskih straneh (internet). Nihče niti približno ne omenja, da moraš krompirček prej vreči v krop. Tudi jaz ga dam naravnost v olje. Ampak od danes naprej ne več. (Saj sem ga še prej osušila…) Sodniki so se tako zgražali, kot da gre za čisto kuharsko neznanje. Opa!

Tako sva padla noter, da sva kar želela preizkusit!
»Dam ti dvajset minut časa! Idi lupit krompir! Postavi si vodo na plin! Pripravi olje! Kje je veliki nož?!«
Pa sem ustavila konje... Podobno se je zgodilo lani, ko sva gledala oddajo Moj dragi zmore. Testirali so (stavili), koliko krompirja lahko olupiš v določenem času. Seveda sem že imela skledo, krompir in lupilec v rokah. Bila sva optimistična. Po koncu igre pa več ne… Ne gre tako hitro, kot izgleda. Eno se je pogovarjati in zviševati stave. Drugo potem pa je praksa in dejansko lupljenje…

Ocvrt krompirček pa bo drugi teden enkrat… Na profesionalni način. Po merah!


Lep hrustljav dan! Cmok! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar