sobota, 4. marec 2017

Rdeča? Črna? Oboje!

Bila sem malo naokoli po trgovinah. No eni. Veliki... Imeli so tako luškano krilo, ravno prave dolžine. Presenečena sem bila! Pa še tako lepo majčko sem našla zraven v rdeči in črni barvi. Ne bi se mogla odločiti. Mislim, da bi bilo najbolj pametno imeti obe. Včasih se počutim rdeče, včasih bolj črno. Čeprav to ni moja barva. Jaz sem bolj za žive barve in za pisano. Je že noč po sebi dovolj mračna. Kaj bi še to v dan naprej vlekla. Včasih pa je dan, ko skočim na hitro v oblekco črne barve in sem takoj urejena. Nikoli ne reci nikoli…

Nisem samo po trgovinah krožila. No eni! Imela sem še druge opravke. Tako sem pomislila, ko sem kolo zaklepala: zakaj imam dva ključka od ključavnice kolesa na obesku? Nelogično. Enega bi lahko imela doma v predalčku. In sem pozabila na to. Do danes…

Očetu sem posodila avto, ker je imel svojega na servisu. Vzela sem si ključe od stanovanja dol. No saj nekaj! Ker sem že peljala avto k vulkanizerju in sem mu vse ključe pustila. Dokler nisem mogla v stanovanje. Pa sem se vrnila nazaj, peš. Saj ni tako daleč…


Pa grem spet s kolesom po opravkih. Pred banko razmišljam, ali bi ga zaklenila ali ne. Ker grem samo tako na hitro skočim noter. Eh, pa bom. Pridem ven. Pogledam ključe. Seveda sem jih imela samo od stanovanja. Pa sem šla spet peš domov. Kako lepo je bilo občudovati vsa ta drevesa, pa sonce, pa ljudi. S kapuco na glavi. Imela sem nasmeh na obrazu. Padlo mi je zadnje upanje, da bom lahko šla na odbojko s kolesom (priklenjen na ograji banke…).

Domov sem prišla s čelado od kolesa... Vse se je dobro izteklo, ker mi je sestra z lahkoto mimogrede avto posodila... Na odbojki pa je bilo super odlično! Kake akcije! Obožujem! 

Ne glede, kako zakvačkano izgleda na zunaj, vse se razvozla. Ali pa vsaj občuduješ lepo kepico zamotanja! In se smejiš zraven (ali vsaj nasmehneš norostim...)!

Seksi rdeče črn dan! Cmok!


Ni komentarjev:

Objavite komentar