sobota, 25. marec 2017

Samo mašeljček... saj ne!

Lahko sploh kdaj predolgo spiš? Mogoče danes… ker sem že bedela, pa sem spet zaspala nazaj. Zbudila sem se še bolj medla. Po zajtrku pa sem spet malo zadremala. Danes je zame nedelja. V dobesednem pomenu. Samo kavica z veliko pene v moji najljubši skodelici. Sladoled z okusom dobre francoske penice s karamelo. Božansko. Kozarec vode zraven. Sveže. Osvežujoče.

Včeraj me je ljubi presenetil. Kar tako mi prinesel malico v službo. Nenapovedano. Kako lepo ga je bilo videti. Celi avto sodelavcev je prepričal, preobrnil, da so zavili s poti. Kako lepo in prisrčno. Čisto malo sem bila kregana, ker sem potem embalažo za enkratno uporabo stran vrgla… Baje, da drugič več ne dobim… Saj bom jo poiskala v kanti za smeti, odpadke tako komaj drugi teden pobirajo…

Uh kako visoko mrežo so naredili! Pri odbojki! Akcije pa take! Mislila sem, da sem utrujena, pa sem s tako energijo tekala za žogo, da sem še samo sebe presenetila. Kljub visoki mreži! Vedno sem bila v dobri ekipi. Vse igre sem zmagala! Saj ne, da bi jaz nekaj slabo igrala… Super smo se ujeli.

Z ljubim piševa blog, kako nama je všeč kakšen lokal. Lahko tja zavijeva samo na kavico ali pa tudi na kosilo... Bila sva v zelo ljubkem lokalu, kjer mi je bil ambient moderno svež. Kava odlična. Rekel mi je, zakaj nisem dala čiste petke, če mi je vse tako všeč. Lahko bi stregel James Bond, z mašeljčkom. Ali samo z mašeljčkom... Lokal bi lahko bil pri reki... Bodi objektivna. Imajo še prostor z kanček izboljšave. Moje osebne plus točke. Drugače pa mi je res všeč... Res pri srcu...


Zdaj pa spati nazaj! Saj ne! Akcija v svež dan! Lep karamelni dan! Cmok! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar