četrtek, 23. marec 2017

Raztrgana pomlad...

Cartanje je zame tako kot zalivanje rožic. Neznanski užitek, hrana za dušo, da lahko rastem, cvetim. To so vedno iste stvari, pa vedno kaj novega. Sončni žarki na koži, pogled proti gozdu, nasmeh na obrazu, dobra kava s penicami, klepet s prijateljico, sončni zahod, jutranje poležavanje v postelji…

Neverjetno me osveži malo kukanje po trgovinah. Razveseli me kaka malenkost. Kot zapestnice s perlami, peresom in nežno roza barve. Kako lepo! Pa dokolenke! Zraven elegantnih kratkih hlač! Nekaj novega v moji omari. Nove kombinacije. Z visokimi petami. Njami! Danes me je kar razveselilo, ko sem videla slike še ene navdušenke nad čevlji! Obožujem divje čevlje. Prejšnji dan sem imela obute tigraste gležnarje, ki so še malo kosmati. Lahko jih božaš. Če pa dežuje, še jim malo dlaka raste… kako so ljubki. Potem sem drugi dan imela zlate. Malo za poživitev… Kaj hočeš, čevlji so moja ljubezen… Večna...

Sem si pa danes malo kavbojke raztrgala. Ne da bi se kje "zahaklala", ampak za nalašč. Spomnim se, ko sem za prve leviske dala celo štipendijo. Imela sem jih drugič gor oblečene, pa se mi je naš pes z zobmi zahaklal zanje. Naredil mi je majhno luknjico. Kako sem bila jezna. Tiste kavbojke sem imela oblečene na letalo na morje in rumeno majčko zraven z izjemno odprtim hrbtom, ki sem jo oboževala. Počutila sem se kot kraljica, princesa in diva naenkrat v tej kombinaciji. Bila sem tako jezna in žalostna. Spomnim se, da je mama rekla, saj so samo kavbojke… meni pa je šlo kar na jok.

Danes pa režem s škarjami nove kavbojke. Pri srcu so mi, rahlo raztegljive. Kako bodo neustavljivo zapeljive. Daj no, ne bo se jim dalo upreti, da jih imam skozi oblečene. Zraven pa petke in bluzica z odprtimi ramami… Včasih se pozna, da je vikend blizu… in pomlad.


Seksi pomladni raztrgan dan! Cmok! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar