ponedeljek, 20. marec 2017

Iskanje pravih zakladov!

Kar zgodi se! Naenkrat imam rdeči madež na bradi. Sin pa črto na licu. Seveda paradižnikove mezge! Pečenje pice je najbolj enostavna stvar na svetu… in najbolj zabavna. Poskusila sva novi recept po Jamieju Oliverju. Enostavno. Suhi kvas v toplo vodo zmešaš z moko v multipraktiku. Soliš. Pustila sva vzhajati eno uro…

Zdaj pa je priletel sin s polnim zaletom. Skočil v posteljo. Me žgečkal po podplatih! Kako naj pišem tako? 

Pico pa obožujem. Dala sva malo preveč česna v polivko iz pelatov… Preveč po Jamieju, sinu ni bilo všeč, meni pa zelo.

Obstaja igra v naravi. Iščeš zaklade. Dobiš zemljevid s koordinatami. Z namigom. Komentarji ostalih igralcev. Če imaš srečo kakšno sliko. Vsepovsod so in tudi različno zahtevni. Ko sem napisala vsepovsod, res mislim vsepovsod, po celem svetu. Aplikacija se imenuje geocaching (https://www.geocaching.com/play). Že na začetku piše, da je lahko igra tudi nevarna. Nekateri zakladi so kar zahtevni in zelo dobro skriti. Na Ptuju na Puhovem mostu se je nekdo vsak dan mimo peljal, pa ga ni našel. Upam, da ga je že zdaj... Jaz pa sem ga! Moj najljubši!!!

Seveda sva tudi midva postavila kar nekaj zakladov. Mojega so vrgli v reko in sem danes nesla novega tja. Pa spet veselo iskanje naprej… Sin pa jih ima več. Iskala sva ga pod bukvijo, vse sva že prekopala, pa ugotoviva, da sploh ni prava! Pogledava okoli! Bukov gozd! Sama ogromna drevesa. Seveda! Namig! Pri rdečem pingvinu… Tam blizu je še en zakladek, kjer izmenjaš male dragocenosti. Lepo sva vse zložila. Priložila pa sva še žabico, ki potuje po svetu, kroži in je rada pri vodi. To je poseben zaklad, ki ima misijo. Poslanstvo. Končni cilj. Na primer začne na Češkem, želi pa priti do Avstralije. Tako potem potuje od zaklada do zaklada vedno bliže.

Spet napad žgečkanja! Cvilila sem kot nora! Pa ni pomagalo…

Najin priljubljen je na Hrvaškem. Na polotoku Kamenjak. Tam so odtisi pravih dinozavrov v skali. Naredili so tudi različno velike, ogromne dinozavre. Tam je bil skrit zaklad v ogromnem jajcu! Kako sva bila presenečena! Dva dinozavra sva skoraj razgradila in razstavila. Najprej pretipala, plezala gor... preiskali smo celo okolico. Potem pa jajce sredi nizkih borovcev… Milina. Morje pa tako azurno modro…


Lep dan poln zakladov!!! Ti si tako največji zaklad! Cmok! Cmok! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar