sobota, 18. februar 2017

La dolce vita…

Danes sem se pogovarjala še z eno navdušenko… seveda filma… nadaljevanja… Fifty shades darker. Tako sva se hihitale zraven. Komaj sem čakala, da ga vidim. Doživim. Dober je. Še boljši od prvega. Pa že prvi mi je bil zanimiv. Veliko je komičnih prizorov. Na primer pogovor.

»Žal mi je ob tvoji izgubi,« reče ona njemu.
»Res?«
»Ne.« (In se nasmeji zraven…)

Saj nimajo samo sarkastičnih igrivih pogovorov. Imajo tudi globine… Zares. Pristne pogovore. Razkritja. Erotične scene, zapeljive. (Tista v dvigalu mi je bila najbolj všeč…) Ali pa tisto, ko ji podari uhane… Za ušesa… »Hecn« film. Z veseljem bi ga gledala z ljubim, samo ga je strah, da bi mu kaj odpadlo…

Nekje sem danes mimogrede videla napis: La dolce vita… koliko si poželiš… Zares! Zakaj bi se omejevala v dobrem!? Na voljo mi je dobrega koliko hočem. Užitka. Prav toliko kot jamranja in vsega slabega. Odločitev je pomembna. Kaj izbiram danes? 

Sploh ni vprašanje! (Spanje… Pozna ura je...)


Love you all! Kiss! Kiss!

1 komentar: