petek, 17. februar 2017

Pristna prepojenost...

Včeraj sem šla malo po nakupih. Seveda ne gospodinjskih potrebščin, hrane… Tako, za dušo. Takoj mi je v oči padla majica z napisom. Ne boj se, da si drugačna. Naj te bo strah, da si enaka kot vsi drugi. Pa pravijo, da je ogledovanje oblačil nekako plehko. Kake dobre uhane sem si kupila! Pa še nekaj, ne izdam! (Namig: za pod oblekco… ali brez oblekce…)

Sem za zdravo prehrano. Ampak vedno pa sem za sladoled. Mango. Borovnica. Tortico. Kavo tako ali tako. Samo enkrat se živi in treba je uživati. Lahko tudi dve kavi, ali mogoče celo tri, če je dan res dolg… Uh, sadna kupa… obožujem dobro hrano. Verjamem, da če res z užitkom pojem kaj slastnega, iz čiste ljubezni, sploh ne vpliva na linijo…

Potem se še samo zavlečem v kotiček za branje, moj udoben fotelj, se pokrijem s kociko. Zraven pa čaj: ingver z limono. Dobra knjiga. Pridne punce pridejo v nebesa, poredne pa vsepovsod… Pa predem zraven, ko še s priprtimi očmi pogledam ven na drevesa, na sonce, na oddaljene hribe, pokrajino…

Včeraj sem poslušala tako dobro radijsko oddajo. Gostja je rekla, da je zaljubljena v življenje. Vsak človek je edinstven, da nima vzornikov… Največji dar v življenju je, da se izraziš, da si kar si, svojo ustvarjalnost. Kot bi poslušala prijateljico, sorodno dušo.


Čudovit pristen dan, ki diši po tebi! Ne diši, ki je prepojen s tabo! Kiss! Kiss!

Ni komentarjev:

Objavite komentar