torek, 14. februar 2017

Staromodno srečna...

Ne vem no, ampak za dan ljubezni, ni lepšega darila, kot da mi dragi podari sebe. Ali, da jaz podarim sebe… svoj čas, da sem v polni prisotnosti. Ful sem staromodna. Ljubim dolga ljubezenska pisma, večerjo ob svečkah… (ali zajtrk ob svečkah…) Romantično glasbo, da me ljubi prime za roko in sredi jedilnice zapleševa kako pesem (Bon Jovi - I'll Be There For You: https://www.youtube.com/watch?v=mh8MIp2FOhc). Nepopravljiva cartljivka… Sprehod, ko se drživa za roko in se pogovarjava o vsem in o prav ničemer…

Letos je najino prvo valentinovo. Jee! Be my Valentine...

Nekaj se sprašujem. Nekje sem slišala, da moških ne morem spreminjati. To pomeni, da naj bom tiho in vse prenašam? Ne vem, kaj je z mano. Narobe? Ko sem v odnosu, sem čisto noter. Vse naredim, da bi uspel. Mislim, da je to preveč. Kaj pa to, vsak 100%, ne vsak 50 : 50?  Imam dneve, ko imam PMS cel teden skupaj. Kaj pomaga? Samo cartanje. Ker se lahko kregam ravno za vse. V resnici pa me boli oddaljenost, majčkena odtujenost, ki se lahko razraste v zimo…

Pa saj imam rada zime. No sonce, kot je danes, imam rada še bolj. Naredila sem nekaj fotografij za mojega ljubega, za valentinovo darilo (imam obleko gor, čevlje tudi, čeprav nimam nič proti: manj je več…).


Pristno srečno globoko ljubezen, moji dragi! Kiss! Kiss!

Ni komentarjev:

Objavite komentar