nedelja, 5. februar 2017

Dodirni mi koljena...

Včeraj pa je bilo celi dan pričakovanje. Ven gremo! Eh, škoda, da dežuje. Pa kaj bo škoda, saj ne bomo plesale na ulici! Pa si nisem mogla salonarjev gor obuti. Jih imaš v torbici? Ne. Greva po njih? Ne, pa saj so ti visoki škornji isto seksi… Kljub dežju… potem pa stopimo noter. Se že sliši…

…i kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju, da me smire, svojim nježnim dodirom… Kako mi paše malo jugo rock party! Tito party! Kako je pasalo malo stare glasbe. Nostalgije. Kje so tisti vikendi, ko smo šli v petek ven, do jutra, do maše… V soboto pa čisto isto. In vsak teden tako. Saj ne da pogrešam, noro. Ampak res. Noro.

Kako dolgo že nisem bila v lajfu. Veni. Vse je bliskalo, se bleščalo. Velika disko kugla. Light show. Glasba na glas. Vsa množica je valovala v plesu. Dekliščina s tančico na lepotici…

 Sveče na mizah. Ples. Petje. Klepet. Dretje namesto pogovora. Pa stari komadi. Znamo se skoro več deset dana, dodirni mi koljena, to bi baš voljela… 

Nježno me zagrli i ponašaj se prirodno. Skuvaj mi kavu, napravi sendvić, lijepo ugosti i zadovojli me. Kupi mi haljine, srebrene lančice, crvene maline i karu do Amerike. Znamo se skoro već deset dana, daj mi svoj auto i kljuć od stana… Hej...na sviježe mlijeko miriše dan, ptice pjevaju na sav glas, jutro njiše vjetar, dodirni mi koljena to bi baš voljela. (https://www.youtube.com/watch?v=9MDY-Qj4TG4)

Same take. Jugo rock party! Nostalgija. Petke. Lepo naličena. Frizura visoko v zrak. Seveda usklajena verižica in uhani. Svetleča črna obleka. Pa parni valjak. Kada me dodirneš… Uh, kako dobro. 

Pa pogovor o naših rasteh in širitvah. Vsaka o sebi. Vsak dan bolj pristne, bolj močne, bolj srečne. Kako pomembno je imeti čas zase, da se nadiham. Zadiham. Se osvežim. Sem pri sebi. Sem srečna najprej sama sabo. Nebesa! 

Dance! U! Uuuu! U!

Ni komentarjev:

Objavite komentar