ponedeljek, 23. september 2024

MOČ DOBRE GLASBE

Kako me glasba sprošča! Sploh stara dobra glasba, ko še ni bilo toliko škodljivih frekvenc vključenih in imajo lepa besedila. Taka, sladka, da se ti srce stopi.

Hey! Baby! Bruce Channel

Ali pa ta…

It Takes Two – Tina Turner!

Fantastična!

Something in the Water – Brooke Fraser

Izjemna!

It's only Love – Tina Turner

Ali pa ta klasika… nepozabna!

(Sway) Quien Sera – Dean Martin

Kaj pa to?! Pestra in sočna!

You Shook Me All Night Long – AC/DC

Tudi ta je fenomenalna…

Zamisli Život – Massimo

Kar plesala bi od vsega tega veselja in mešanice pesmi!

Ali pa od Kiss, kako je že naslov?! I Was Made For Lovin' You! Točno! To je to!

Kar nekaj se premakne v meni! Zdravilna energija! Energija, ki me požene in v meni zbudi ljubezen in veselje! Tako kot je zdravilna energija, ko božam mačko. To pa je prav terapevtsko!

Kaj je tvoja zdravilna energija?

Meni je to narava in tišina! Danes poslušam glasbo, kar je čudež, ker mi dviguje energijo. Veselim se, da sem lahko to, kdo sem! To je čudovito! Kako različna glasba prebuja v meni različna razpoloženja! Neverjetno je! Izjemno! zdaj sem se čisto navdušila, da si naredim čisto svojo glasbeno listo mojih najljubših hitov, ki so brezčasni zame. V meni prebujajo veselje in čarobnost. V meni prebujajo ljubezen in topla čustva pristnosti in ljubljenosti. Koliko nam lahko podari glasba. Spomni nas lepih časov, ko smo skupaj praznovali. Bilo je fantastično.

Še bolj močno čutim in še bolj močno izražam svoja čustva. Lepo mi je, ne samo v tišini, tudi ob glasbi!

Katera glasba ti poživi utrip in ti razigra srce!

Danes si ustvari svojo unikatno listo glasbe, ki te vedno spravi v dobro voljo in ti dvigne vibracijo. Imamo veliko lepe glasbe, zakaj ne bi uživali v njej.

Zdaj sem se spomnila še ene…

Ne bodi kot drugi – Ditka!

Ta mi je tudi zelo pri srcu! Fantastična je! Čarobna! Pestra!

Ljubim glasbo! (Sploh, če si znam peti zraven! Vsaj refren! To pa je že blaženost!)

Življenje je lepo! Fantastično!

Ljubek harmoničen blažen razkošen jasen navihan miren vesel radosten globok lahkoten iskriv sončen sočen slasten sijoč bogat edinstven ljubeč dan poln božanskega obilja!



Sprejmi vse dobro, kar ima življenje zate! Ti si čudovita! Sprejmi že to resnico! Neverjetna si! V vseh pogledih! Čuti življenje in ga živi z vsem srcem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar