petek, 19. april 2024

TI! TI SI LEPA!

 Življenje je lepo!

Se kar dogaja! Uživam v sajenju vrta. No, zdaj sem že pri topli gredi. Kaj bi to slučajno moralo biti obrnjeno?! Kako je zabavno, ko se vsega učim na novo! Prava lepota! Cenim gozd, ki ga imam čisto blizu, da je poln obilja. Tako me razveseljuje in razvaja. Podpira mojo vrtnarjenje – gradnjo vrta.

Kaj si kaj prisluhnila sporočilom okoli tebe?

Slučajno pogledaš napis na majici, pogledaš v knjigo, slišiš kaj na tržnici ali v trgovini… Zdi se kot čisto naključje in da nima nič s tabo. A v resnici je sporočilo namenjeno točno tebi. Ob pogledu ali s srečanjem s slišanim, se ustaviš. Misliš si, aha. Ali hmmm. Zanimivo. Kaj pa je to bilo? Za trenutek, ki traja dolgo, za tako kratek trenutek, se čas upočasni. Sporočilo je doseglo tvojo dušo. Ali pa je mogoče obratno?! Tvoja duša ti je posredovala sporočilo na bolj jasen in dvoumen način.

Pri meni vedno deluje na čudne načine. Ali vidim napis na tablici NE ali pa sporočilo na majici. Premakni se naprej. Bilo je v angleščini, tako da si besede razlagam po svoje. Ampak ni daleč od napisanega MOVE ON. Kako si lahko to drugače razlagam, kot da je čas, da se pomaknem naprej? Čas je.

Nekaj me že skozi kliče, da si uredim neko zadevo. Zdaj sem se spet spomnila. Lahko kar prvo zjutraj. No drugo, po meditaciji. Ali po zajtrku. No, potem pa tretje, takoj.

Bilo pa še je drugo sporočilo – isto na majici – samo, da je to že druga majica. Bilo je tako lepo napisano – tvoje sanje se lahko uresničijo.

Zdaj sem se spomnila, da sem videla še eno majico, tako lepe modre barve je bila. Prejšnja je bila pastelno roza. Pisalo pa je: YOU CREATE MAGIC. Ti ustvarjaš čarobnost.

Res je!

Ti ustvarjaš čarobnost!

To pa se mi je tako vtisnilo.

Ti ustvarjaš čarobnost.

Ti ustvarjaš čarobnost.

TI USTVARJAŠ ČAROBNOST.

Zares.

Kaj lahko danes sprejmeš čarobnost tega, kdo si?

Lahko sprejmeš čarobnost tega, da si?

Lepa si že zdaj. Ne rabiš nobenih popravkov – niti od zunaj niti od znotraj.

Lepa si že zdaj.

Spomnila sem se tudi tablice, ki sem jo videla danes. Pisalo je alineja s tiskanimi črkami, seveda. Beseda ima neko zvočnost, prizvok lepote. Potem pa sem se spomnila, da pomeni tudi pomišljaj. Takoj sem se vprašala, kaj naj pomišljam?! Kaj naj razmišljam?!

Zanimiva igra je. Besed. Sporočil. Prepoznavanja pravega sporočila za navideznim. Jaz vem, da je sporočilo zame, ko ga občutim s srcem in se čas skoraj ustavi. Na obraz se mi nariše nasmeh. Začutim ga, kako je čisto res in čisto pravo zame. Vedno pride ob pravem trenutku.

Slišiš?! Sporočilo zate je. Vse je zate in v tvoje dobro. Zaupaj vesolju. Vse je zate, tudi če še zdaj ne izgleda tako. Mislim, da je to učil tudi Martin Kojc – legenda. Pa kdo od nas sploh ni legenda!? Vsi smo legende.

Izjemen ljubek srčkan srečen sijoč sočen strasten bogat srčen razkošen jasen intuitiven blažen dan poln obilja!



Veseli se. praznuj. Tvoj čas je zdaj. Ustvarjaj lepoto. Najbolj pa uživaj lepoto, ki je v tebi in seveda – vsa ti! Lepa si! Vredna si ljubezni, že zdaj. Kraljica srca, vredna si.

Ni komentarjev:

Objavite komentar