četrtek, 18. april 2024

LEPOTA TRENUTKA

Kako sem srečna, da imam tako čudovit dom sredi narave. Kako sem srečna, da imam muco Bliss, ki dremlje zraven mene. Kako sem srečna, da mi je toplo in da sem si oblekla najboljšo trenerko za doma. Kako sem srečna, da sem doma. Kako sem srečna, da sem povezana s sabo in da imam obute tigraste nogavice. Všeč so mi. Ogenj mi gori v pečki, da slišim, kako prasketa.

Kako lahko danes vnesem malo več lepote v svoje življenje?

Zunaj sem bila, ko je krt ravno gradil svojo piramido. Zemlja se je počasi kotalila od njegovega hribčka. To še nisem videla v živo. Potem pa, kot bi me zaslutil, da ga opazujem, je poniknil nazaj v zemljo in piramida je ostala nespremenjena. Tudi grudice zemlje se niso več kotalile navzdol po pobočju. Kakšna lepota!

Opazila sem tudi trobentice, ki že cvetijo nežno rumeno. Marjetice pa imajo bele cvetne lističe namočene v roza barvo – samo konice, da so še lepše. Všeč mi je narava, kako raste in vse poganja. Všeč so mi drevesa. Vetrc je tako nežno pihljal.

Kako sem srečna, da sem se prebudila in mi lasje kljub večernemu tuširanju stojijo urejeno in so ravni.

Kako sem srečna, da stopam v novo življenje.

Kako sem srečna, da jaz prizemljujem novo življenje.

Kako sem srečna, da imam mir.

Kako sem srečna, da živim v obilju in bogastvu.

Kako sem srečna, da si ustvarjam novo življenje.

Kako sem srečna, da sprejemam novosti in sem se pripravljena spremeniti, da je v mojem telesu doma več duše.

Kako sem srečna, da že imam doma omaro in jo je samo še treba sestaviti. Pa še fantastično lepa je in praktična tudi.

Kako sem srečna, da sem si naredila dober zajtrk in danes bo nekaj posebnega za kosilo.

Kako sem srečna, da lahko končno živim po svoje.

Kako sem srečna, da imam življenjski privilegij, da sem to, kdo sem.

Kako sem srečna, da me obdaja tišina.

Kako sem srečna, da sem sredi ustvarjalnih projektov.

Kako sem srečna, da se vse ureja v moje najvišje dobro.

Kako sem srečna, da vsako jutro meditiram, da sem potem bolj pri sebi.

Kako sem srečna, …

Kako sem srečna, da sem.

Kako sem srečna, da diham.

Kako sem srečna, da hodim, da govorim, da pišem, da se svobodno gibljem.

Kako sem srečna, da sem blaženost.

Kako sem srečna, da sem del meditativne skupine.

Kako sem srečna, da slišim peti ptička zunaj.

Kako sem srečna, da živim na kraju, ki me dviguje, navdihuje, mi daje zavetje in preskrbljenost.

Kako sem srečna, da sem lahko iskrena.

Kako sem srečna, da sledim svojemu srcu.

Kako sem srečna, da vedno bolj in bolj slišim in upoštevam svojo intuicijo.

Kako sem srečna, da sem lepo oblečena in da imam polno omaro lepih oblačil.

Kako sem srečna, da sem dobro spala.

Kako sem srečna, da imam vsega v obilju.

Kako sem srečna, da pišem in sem zadovoljna v tem trenutku.

Kako sem srečna, da mi v tem trenutku nič ne manjka in imam čisto vsega dovolj.

Ljubek pristen srečen srčen sijoč bogat vesel navihan milosten veličasten fantastičen jasen iskren živahen celovit izjemen svoboden dan poln obilja!

Življenje je lepo. Rada poslušam veter, kako se igra s krošnjami dreves in nežno šelesti mimo. Danes prisluhni skrivnostim narave. Danes prepoznaj svojo čarobnost. Sledi svojemu srcu. Spomni se svoje čarobnosti. Spominjaj se svoje čarobnosti! Lepa si!


Ni komentarjev:

Objavite komentar