četrtek, 18. april 2024

TAKO LAHKO JE ODPRETI SRCE!!! (In tako fantastičen občutek!)

Živim svoje življenje!

Se še vedno želim opravičevati ali pojasnjevati, da živim, kot živim? Še vedno nabiram točke, da bi me drugi vzljubili?! Kdo me ima rad, me bo imel rad, kdo pa ne, pa lahko stojim na trepalnicah in še kuham zraven, pa mu ne bo mar. zakaj torej toliko pretvarjanja? Zakaj tako velika želja po ugajanju? Zakaj te blodnje, da lahko naredim karkoli, da bi bila drugim bolj všeč? Pa karkoli naredim, je zaman! Zakaj bi se sploh trudila? Izguba mojega časa in izguba časa drugih ter energije. Vsega no. Sama izguba. Če pa lahko namenim svoj čas – svojim sanjam. Živim, kot želim živeti in zares cvetim. Kaj me sploh drži nazaj? Jaz sama? Kakšen izgovor vse še sploh lahko najdem.

Ne morem kriviti preteklosti. Niti ne morem kriviti sebe ali drugih. Vse je bilo, kot je bilo in to sprejmem. Ne morem pa več svoje preteklosti obtoževati, da sem zdaj zagrenjena. Jaz imam moč in jaz odločam, kaj bom izbirala v tem trenutku. Še vedno isto zagrenjenost in žalost ali sem pripravljena izbrati kaj višje, boljše – kot na primer višje vibracije ljubezni, veselja, navdiha, jasnosti, sprejemanja. Kar je bilo je bilo. Preteklost je kot sled za čolnom, ne določa v katero smer gremo naprej kot bi rekel Wayne Dyer. Jaz sem kapitanka in jaz krmarim. Kam? V srečo, veselje, obilje, mir, varnost, harmonijo – Novo Zemljo. Božanska izbira. Želim biti bolj v božanskem toku. Želim se bolj predajati, vsa predati, da se Ljubezen lahko izraža skozi mene ves čas. Želim biti povezana s svojo svetlobo in samo sijati. To je tudi namen mojega življenja in življenja nas vseh. To je naše poslanstvo. To je moje poslanstvo, da sem povezana s svojo svetlobo Ljubezni in samo sijem, da dopuščam, da se prosto pretaka skozi mene.

Razmišljala sem o starih obljubah sebi. Sem si kdaj rekla, po tem, ko sem bila razočarana v ljubezni, da nikoli več ne nasedam takim neumnostim. Raje sem sama. Rada bi prelomila ta urok. Rada bi razbila ta urok, ki sem si ga sama izrekla. Moja moč je moje odprto srce. Ne glede, kaj se zgodi, vem, da bom vredu – še vedno sem bila dobro. Kaj dobro, celo fantastično. Ne bom zapirala srca, ker so bili drugi neumni ali ne tako neumni, neumno so se obnašali. To ne pomeni, da so vsi taki. Želim moje srce, odpri se. Počutim se, kot bi rekla, Sezame, odpri se in skala se je odprla do zakladov. Po eni strani je res, da ne morem deliti zakladov, niti jih ne morem sprejemati, če imam zaprto srce. Tega bi se rada znebila, ali še bolje, to bi rada pozdravila.

»Moje ljubo srce, danes te prosim, da se spet odpreš. Močno si. Oprosti, ker sem te zaprla pred tokom dobrega, ker sem se želela obvarovati ne tako dobrega, ampak s tem sem se zaprla vsemu. Zdaj te nežno odpiram in zaupam, da vem, da sprejemaš vse dobro, slabo pa odpuščaš, spuščaš. Vem, da si zmožno ljubiti na polno, z vsem, kdo si. Prosim, odpusti mi, ker sem ti prikrajšala veselje in hkrati bolečino, kar predstavlja radostno rast in širjenje. Zdaj te odpiram na široko. Vem, da si močno in da je tvoja prednost, da si vedno odprto. Oprosti, ker sem te prikrajšala za to in za vsa čudovita doživetja, ki so zato šla mimo. Nisem si dovolila biti ljubljena in ljubiti z vsem srcem. Ni bila prava ljubezen, ampak bolj barantanje, ti meni to – jaz tebi to. Zdaj je tega dovolj. Zaključila sva z barantanjem. Zdaj se odpiram. Pripravljena sem ljubiti z vsem srcem, če mi le odpustiš in greva danes na novo pot. Zaupam v čarobnost in lepoto tega trenutka. Življenje je lepo in izjemno. Rada se imam. Rada te imam, svoje srce. Zdaj pa odpiram vse, kdo sem, vsej čarobnosti in vsem lepotam, ki jih ima življenje zame. Odpiram pa se tudi vsemu deljenju darov, zakladov, ki so bili zaklenjeni v mojem srcu in zato niso mogli prav zasijati. Zdaj pa vse to odklepam in naj sijem iz tebe, moje ljubo srce, najbolj močno, kar le lahko. Rada te imam. Pripravljena sva! Zdaj je čas sijanja in čas čudežev! Zaupam, da to zmoreva!!! Kako se veselim! Presrečna sem!«

Čutim, da se vesolje ljubeče odziva na vsako mojo pripravljenost, da se pozdravim in da še bolj odprem svoje srce. Zato je še vse lažje. Kako sem srečna in vesela, da radostno rastem. Lepo je živeti v resnici!

Tako lahko je ljubiti z vsem srcem in biti pristna!

Juhu!

Ljubek pristen lahkoten vesel bogat harmoničen miren jasen spontan srečen srčkan sijoč blažen zabaven zanimiv razkošen intuitiven dan poln obilja!



Praznuj svoje življenje. Dopusti mu, da te ljubi. Toliko čudovitih darov ima zate in toliko presenečenj. Sprejmi vsa ta darila zate in podari svojo svetlobo Ljubezen srca. Vredna si, da si ljubljena in da ljubiš z vsem srcem, že zdaj. Čudovita si. Res si izjemna. Fantastična si. Praznuj! Tvoje srce je odprto, da si vedno pretočna za ljubezen! To je tvoja moč! Čudovita si, res!

Ni komentarjev:

Objavite komentar