ponedeljek, 15. april 2024

NARAŠČAJOČE SIJANJE SRCA!!!

Zanimivo življenje imam. Rada ga imam. Danes sem si postavila solarne lučke zunaj in tako lepo svetijo. Božanske so. Sonce jih je ravno toliko napolnilo, da mi polepšajo pogled navzven. Čarobno je. So kot majhne kresničke v temi. No, bolj mraku.

Kako malo je potrebno, samo svetloba drobne kresničke, da nam polepša dan. Ali vso življenje.

Samo malo svetlobe je potrebno, da prižge ogenj v nas – v naših srcih. Potem pa ga mi delimo naprej.

Z vžigalico prižgemo ves kres. Ne glede, kako majhna je vžigalica, z njo zakurimo ogenj v peči. Ne glede, kako majhna je svetloba, lahko prižge v nas luč, ki sveti vso življenje.

Vsi imamo to luč v sebi, samo pozabimo kdaj. Ali večino časa. Vsi imamo ta večni plamen ljubezni v sebi, to je naš sestavni del, kot naš DNK. Toliko stvari se zgodi, ki zatemni ali zamegli ali pomanjša ta naš notranji žar pristnosti, kot bi se vse zarotilo, da nas pogasne. Ampak naša luč je močnejša. Če je kdo prižgal v sebi ta plamen, se nas dotakne in takoj se spomnimo čarobnosti prižgane svetlobe Ljubezni v našem srcu. Ko pa jo spet spoznam, se spomnim, želim, da v meni gori večno.

Sama lahko negujem to notranjo lučko. Zdaj jo že, ko pišem in gledam ven te čudovite bučke svetlobe, ki tako nežno žarijo. Za srečo je res potrebno malo.

Zdaj živim svoje sanje. Mačka mi leži pri nogah, v pečki je ogenj in pogled imam na čudovito pokrajino. Udobno mi je, lepo sem oblečena frizura mi kar dobro stoji, brez da bi ji posvečala veliko časa (samo pogledala sem se v ogledalo, malo sem si jo popravila z rokami, pa je popolna.) Imam čudovit dom. Ustvarjam.

Res imam lepo življenje.

Opažam, da imam rada energijo ognja. Posebej sem še povezana z njim. Vedno mi je v užitek, ko se kot mačka lenobno grejem na prvih toplih žarkih. To je za mojo dušo prav poslastica.

Všeč pa mi je tudi njegova čistilna moč ali moč prerojevanja. Zažge vse staro, da res naredi prostor novemu.

Kaj vse si želim zažgati danes? Krivdo, sram, gnus, težo, pričakovanja drugih, omejenost, nemoč (in vse ostale neumnosti, ki so nam jih drugi radi dali naprej). Vse to danes dajem v ogenj in čutim, da se dela prostor novemu.

Včasih je ogenj tam, v naših srcih, samo ga problemi vsakdanjosti čisto zakrijejo, da ga ne vidim, ali občutim. Zdaj pa ga želim vsak dan namenoma poiskati, se ga spomniti, da se okrepi. Danes sem negovalka ognja Ljubezni. Ne negovalka, ohranjevalka. Jaz kurim. Jaz dajem drva na ogenj, da bolj zagori. Jaz imam to moč. Jaz odločam, kaj bom podkurila ali Ljubezen ali strah.

Zaupam, da je vse zame.

Zaupam, da je najboljše še le pred mano.

Zaupam pa tudi, da je vse v moje najvišje dobro.

Zaupam, da lahko izbiram Ljubezen bolj pogosto kot izbiram strah. Vaja dela mojstrico, jaz (mojstrica) pa delam vajo. Tako je! Kako se počutim ognjevito! Navdušeno, kaj vse še me čaka!

Ljubek srčkan sijoč srečen spontan bogat sijajen razkošen sočen ognjevit dan poln obilja!



Čakaj malo, pa kaj ti veš, da si izjemna?! Izjemna si! Čudovita si! Fantastična si! Edinstvena si! Neguj svoj notranji ogenj srca!

Ni komentarjev:

Objavite komentar