torek, 12. marec 2024

ŽARIM OD ZNOTRAJ!!!

Zabavno je biti jaz – jaz. Kar bolj srečna sem lahko in sproščena. (Ne glede na to, kaj izbirajo drugi…)

Kaj tebe osrečuje?

Kaj je tvoja strast?

Če si sam pri sebi srečen - srečna, ne glede, kaj delajo ali rečejo drugi, kot nam je rekla Suzan Ashley – rečeš: »Mhmm, zanimivo,« in si še kar naprej srečen – no srečna.

Tako je, če ne pa se zažrem v vsako podrobnost, kaj so mi drugi rekli, kako so me gledali in kaj vse so si šele mislili…

Ni moja stvar. Moja stvar je moja sreča. In samo nad tem imam nadzor. In všeč mi je.

Veš kaj, danes pa sem kar precej in-ov uporabila. Saj ni treba, da je črno ali belo – lahko je celo barvno, kar še mi je bolj pri srcu. Ni treba, da je ena stvar, lahko je pisano kot šopek rož. Lahko je tako in tako. Tako je!

Lahko sem srečna in še živim v obilju. Tako je. Ni potrebno, da je ali – ali. In lahko še imam čudovitega partnerja. Vse to gre čudovito skupaj in se niti malo ne izključuje. Ponosna sem nase, kako daleč sem že prišla in sem polna veselja, kaj še me vse čaka.

Samo nebo je moja meja, no, niti nebo ni več meja, saj smo povezani z Univerzumom na široko. Vedno bolj se razkriva božansko v meni in v vseh. Veselim se tega novega obdobja.

Zdaj pa večerja. Dober tek!

Pa lahko noč!

Ali bi napisala IN lahko noč!

Ljubek pristen igriv zabaven lahkoten srčkan dan!



Sledi svojemu srcu! Ti se najbolj poznaš! Juhu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar