petek, 12. januar 2024

PLES V VIŠJE VIBRACIJE

Življenje je zares lepo!

Življenje je lepo!

Počutim se, kot bi bila sredi vsega dogajanja tako mirna, kot še nikoli nisem bila. Čutim, da se vse dogaja zame.

Malo pa se še izogibam gibanju in razgibavanju. Potisnem jih čisto na konec dneva. Velikokrat se zgodi, da me ulovi tema in potem ne grem na sprehod, kot sem načrtovala. Zato pa zvečer plešem vsaj eno pesem. Zdaj je moja najboljša in najljubša od Fairground Attraction Find my love! To pa so tako dobri ritmi, ki sem si jih naredila za zvonjenje na telefonu. Kako pa to sprošča! Ples je moj jezik izražanja povezanosti s sabo in vsem vesoljem! Rada bi obudila plesne korake! Pa saj imam čas, zakaj ne. Lahko pa plešem vsaj prosti slog vmes, da se sprostim in za zabavo! Kdo bi si mislil, da tako enostavno gibanje povzroča toliko radosti.

Me še pa nekaj veseli! Saj ne, da znam igrati ali peti. Nič od tega ni niti približno podobno uglašenemu petju angelov. Meni pa je v tako zabavo, da mi srce kar poskakuje od radosti. Prijatelj mi je uglasil ukulele in zdaj tako lepo zveni. Sigurno je to bilo prej krivo, da ni šlo, kot bi moralo, ne pa moje neznanje. (Samo hecam se!) Lahko bu tudi igranje vadila. Petje pa tako ne vem, kaj delam, samo vem, da mi je iz srca super, ko izražam svojo dušo skozi glas. Meni je dragoceno, kako pa je drugim slišati, pa niti ni pomembno! Jaz se noro dobro zabavam! To pa je moje veselje danes!

Sem pa tudi začela slikati! Kupila sem si malo skicirko, no akvarelno beležko, kako se že prav reče, likovni dnevnik – ne spomnim se. V njem je tako kvaliteten papir in prav uživam, ko slikam abstraktne rajske rože. Vse so toplih barv. Prej sem čakala, da se posušijo, zdaj pa bom nadaljevala.

Res pa je, da še imam eno strast, lepo oblačenje. To pa je moje izvirno veselje! Majhna oblekca z odprtim hrbtom mi je v čisto radost, ko si jo oblečem in jo imam potem na sebi. Kar vse življenje je lepše!

Še eno strast imam. Kuhanje! Danes sem naredila veganske brownije brez glutena! Božansko! Božansko! Zares! Skupaj smo jih jedli in preizkušali nekaj novega! Našla sem še nadomestila za jajca, k iso tako enostavna! Jabolčna kašica, lanena ali chia semena zmešana z vodo, banane – to že tako uporabljam, tapiokina moka v vodi, aquafaba ali čičerikina voda, olje, soda bikarobona zmešana z vodo. Pa to so same dosegljive stvari, ki so mi priročne.

Danes sem si dala na okensko polico rožo, ki mi tako lepo cveti! Pa še eno na kovinski stol, da izgleda kot na morju ali Toskani. Tako me zjutraj pozdravita. Rože so tudi moja strast. božansko.

Zdaj vidim, da sem kar aktivna v izgrajevanju svoje vibracije.

Seveda pa je moja strast pisanje. Lahko se še bolj povestim tudi temu!

Ljubek strasten sočen sijoč cvetoč sladek opojen dan!



Sledi svojemu srcu! Ne šepeta ti, ampak ti že glasno govori, kam naj greš! Izbiraj danes s srcem! Prav te vodi! Zaupaj mu! Prisluhni svojemu srcu, moja draga!

Ni komentarjev:

Objavite komentar