sobota, 20. januar 2024

ČAROBNO LEPO UŽIVANJE

Življenje je lepo!

Doživela sem tako lepo presenečenje! Nekaj, kar sem si že dolgo želela, se mi je uresničilo. Čisto zlahka. Nikomur nisem posebej razlagala o tem, samo so vsi nekako vedeli. Danes pa je bil dan uresničitve!

Uživala sem v sončnem zahodu in obožujem, kako lepo me je presenetilo vse skupaj. Labodi so plavali po ribniku. Uživala sem v toplem poletnem vetru v laseh. Res imam lepo življenje v vseh pogledih.

Kako zelo potrebujem čas zase. Zdaj pa še ga veliko bolj cenim. Rada imam tišino in mir okoli mene, da lahko slišim samo tiktakanje ure in svoje misli. To je čisto dovolj.

Zunaj tako lepo svetijo zvezde in se jih počasi vedno več prižiga. Čarobno lepo je. Uživala sem v vožnji in brnenju motorja avta, ki me pomirja. Vklopila sem radio in zaslišala sem pesem, ki mi je pri srcu. Dala sem na polno na glas. Tudi to je doživetje, ko lahko pojem na ves glas zraven.

Vso vesolje čutim, da sodeluje z mano in me želi na vsakem koraku prijetno presenetiti.

Zjutraj, no popoldan, no bolj po kosilu – sem letala po trgovinah. Prej sem pomislila, kako lepo poje Mišo Kovač in kako lepe spomine imam na njegove koncerte v živo. Držali smo prižgane vžigalnike in si peli na glas. Jokali smo od ganjenosti, kako iz srca je pel. Roke so me pekle, tako sem ploskala od vzhičenja. Pa kako smo imeli samo njegovo kaseto vso pot do morja in nazaj, ker sta jo starša najraje poslušala. Nekako se mi je vpil pod kožo in še vedno ga imam rada, tudi zaradi lepih spominov.

Stopila sem v trgovino, predvajala se je ravno njegova pesem! Pa še ena je bila prej, ki mi je tudi všeč.

Love is in the air.

Ljubezen je v zraku. Nekaj v meni se je kar vzradostilo, ko sem slišala pesem, ki mi je bila všeč. res je nekaj v zraku. Ljubezen. Čutim jo in postaja otipljiva.

Nazaj domov pa je bila pesem od Ferija Lainščka, ki jo je pela Ditka – Ne bodi kot drugi… čarobno lepa pesem, ki mi odpira srce. Obožujem jo.

Nekaj je v glasbi, kar me prebuja in me ponese v čarobnost sveta Ljubezni. Glasba mi odpira srce in mi ga hkrati zdravi.

Ponosna sem nase, da se odločam na podlagi čustev. Za malenkosti. Še bolj pa pri velikih stvareh. Če je vse po logiki vredu in še mi vedno ni nekaj všeč, se ne odločim za to. Tako preprosto je postalo. Včasih še vedno preslišim glas, ki bi me pravočasno preusmeril na srčno pot, ampak slišim ga pa vedno bolj jasno in odločno.

Zjutraj smo imeli tako božansko lepo meditacijo, da sem se počutila, da kar žarim. Res je bilo lepo. Hvaležna sem Suzan Ashley in naši skupini, da smo vzpostavili tako lep odnos. Rekla je, da več ne dovoli ljudem, da bi srali po njeni glavi.

Nekje sem slišala že nekaj časa nazaj, da če te nekdo prvič »naserje«, ni tvoja krivda, drugič pa vsekakor je. Tudi jaz si več ne želim, da bi srali po moji glavi. Dovolj je bilo. Pa zakaj!?!!! Dajem samo dobro od sebe, da bi bili ljudje srečni. Nazaj pa dobim sranje. Pa za koga bi še sploh držala glavo tja?! Raje ležim doma na sedežni in pijem čaj ali berem. Ni vredno. Preveč energije vlagam v to sranje. Zdaj pa je čas, da sem bolj mačka, samosvoja in neodvisna.

Uživaj mi, moja draga!

Ljubek pristen vesel lep srčkan sijoč zabaven vesel hvaležen kreativen navihan strasten sladek živahen dan!



Zabavaj se! Sprosti se! Življenje ni tako resno, kot se zdi! Pa še vse gre lažje, če je vse bolj lahkotno! Teče, če poslušam svoje srce. Danes se poravnajmo na srčno pot! Ti veš zase, kaj je tvoja pot. Uživaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar