sreda, 17. januar 2024

BODI KDO SI!!!

Življenje je čarobno in lepo. Zdaj. Življenje je dobro!

Uživaš kaj!?

Danes sem tkala pomembne vezi s svojimi sorodnicami in bilo je prav zabavno.

Ljubim svoje življenje in rada se imam.

Dogajajo se mi čisto običajne stvari. Pijem čaj. Limonado. Pišem. Občudujem sonce. Kuham. Zalivam rože, ampak vse je tako čarobno. Vse ima pridih čarobnosti, ne glede kako navadno se zdi. Vse je pravi blagoslov in res otipljiva lepota. Prav čutim, kako se vsa ta lepota nabira v meni kot zakladi srca. Moje srce pa poje od veselja in sreče.

Vsaka malenkost, ki jo opazim, je kot biser v ogrlici življenja. Vsaka drobna podrobnost se lesketa kot kapljica rose na robu lista zjutraj, ko si grem po svežo kumarico na vrt za zajtrk. Občutim prazničnost običajnega. To je moje življenje in imam ga rada. Prav vzljubila sem ga. (Mislim (vem), da je ljubezen obojestranska!) Popolnoma zaupam življenju, da me ljubi, saj mi to kaže na vsakem koraku. Obožujem vse to. Obožujem življenje samo. Obožujem ta trenutek in obožujem vse, kar je.

Vsak dan samo izbiram malo več sreče.

Bolj kot prisluhnem svojemu notranjemu vodstvu, intuiciji, bolj me vodi z lahkoto in milino. Bolj vse teče samo od sebe v pravo smer. Saj reka tudi ne sprašuje, če bi zavila levo ali desno – vijuga, kot ji je. Reka se ne sprašuje, če bi tekla nazaj po strugi, gre naprej proti oceanu, morju – neka sila v njej ji pravi, da je to njej prava smer in res prava za njo. Tudi mi imamo to reko v sebi. (Ti veš zase svojo pravo smer.)

Danes me je intuicija vodila do špinače, ki se vzpenja. Prav zanimiva rastlinica. Že prej sem jo iskala, pa je niso imeli. Danes pa sploh nisem imela namena, da bi jo našla, pa me je sama našla! Kar spontano sem zavila v trgovino z rožami in sadikami, vsemu za vrt. Prav razveselila sem se, saj mi je prodajalka rekla, da so jo ravno zdaj dobili. Takoj sem jih kupila! Zdaj pa čakajo na zemljo in lonec, da bodo lahko uspevale. Res se veselim teh sadik. Prav ljubke so in komaj čakam, da jih jutri dam v zemljo in jih potem opazujem pri rasti.

Ljubim svoje življenje. Zares!

Danes opazi vse lepo okoli sebe, vse je darilo od Boga – le zate.

Verjamem, da se pravica vedno izkaže, tudi zdaj se bo. Življenje je lepo in dragoceno. Polno živim po svoje in uživam v tem. Vsaka običajnost je praznik.

Resnica se je še tudi vedno izkazala, tudi zdaj se bo.

Ljubek pristen sončen iskren pravičen šarmanten jasen zaljubljen živahen privlačen sočen dan poln smeha in veselja.



Bodi kdo si, taka si najlepša in taka najbolj siješ v svojih pristnih barvah! Svet te potrebuje! Zdaj!


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar