petek, 29. december 2023

GLAJENJE ENERGIJE

Življenje je lepo! Ti si lepa!

Zdaj sem bila v tako lepi energiji in bi še kar ostala. Lepo nam je skupaj. Življenje je čarobno.

Danes sem se spraševala, kako lahko dvignem svojo vibracijo. Šla sem na sprehod. Gozd me je takoj objel s svojo močno čarobno harmonično energijo. Žuborenje potočka me je pomirilo in umirilo. Takoj sem začutila, da se vsa napetost v meni pomirja. Čutila sem nov zagon in kot bi se takoj odklopila od vsega, kar me želi manipulirati v nižja čustva. Rada sem v gozdu. Tudi če grem na kratek sprehod, me čisto poživi.

Delala sem meditacijo skupaj z Medicinskim medijem Anthonijem Williamom in sem bila navdušena. Bila je meditacija nabiranja kamnov! Res jo vsakemu priporočam. Čisto na kratko jo bom opisala.

Izbereš tri kamne, kamor si vodena. Jih umiješ, pogledaš, otipaš, se povežeš z njimi. Daš jim imena glede na čustva, ki se jih želiš rešiti, jih sprostiti iz svojega bitja. On je dal imena Broken trust – Prelomljeno, izdano zaupanje, Prevara in zadnjega se ne spomnim. Rekel pa je, da lahko daš poljubna imena, Strah, Žalost, Sram, Krivda, no – vsa negativna čustva.

Jaz sem moje imenovala Nisem dovolj, to je bil moj najmanjši kamen, ki sem ga po treh dneh izgubila v gozdu ali pa je bil pripravljen oditi. Potem je bil kamen Žalost, ki sem ga pustila ob poti v gozdu, ko mi je že četrtič padel iz rok. Sprejela sem, želi oditi.

Zadnji kamen, ki pa je bil prvi, ki sem ga izbrala in je imel obliko diamanta in je bil svetlo bele barve, pa je dobil ime Krivda.

Vsepovsod imaš te kamne zraven. Za nekaj minut jih postaviš na sonce, da se napolnijo, imaš jih zraven, ko ješ in kuhaš. Se pogovarjaš z njimi in jim poveš, kdaj si se tako počutila. Res navežeš stik z njimi, jih vprašaš kako so, jim prisluhneš. Jih neseš na vrt, jih imaš pri meditaciji.

Jaz sem jih skozi imela v žepu, ali na mizi, ko sem pisala. Celo zaspala sem z njimi v roki, lahko pa jih samo daš na nočno omarico. Daš jih v kopel zraven s tabo, da se očistijo. Vzameš jih na klepet s prijateljico. Jim bereš. Karkoli.

Potem pa pride najboljši del in hkrati najtežji. Pustiš jih oditi. Vržeš jih v vodo po enem tednu. V reko, potok, jezero, morje in se jim zahvališ, da so bili ob tebi in vsrkali vsa tvoja negativna čustva, ki si jih izbrala. Lahko jih daš tudi ob gozdno pot ali ob travniško pot, da jih dež, voda, zemlja, sonce, veter očistijo.

Meni je bilo kar težko, da spustim zavestno moj diamant. Na koncu je že bil ves spokan, kot da bi mu moja energija povzročila brazgotine. Take globoke brazgotine nosim na duši, če jih ne spustim.

Hvaležna sem, da sem delala to meditacijo nabiranja kamnov z Medicinskim medijem in vsem svetom. Opisana je v knjigi Medicinski medij. Potem pustiš, vsaj kakšen teden premora, da vse zares začne delovati in se naredi prostor novemu.

Ostani v lepih energijah srca. Tvoje srce je dragoceno, tako kot od vsakega. Poveži se s svojim srcem!

Ljubek pristen lahkoten čaroben rajski srečen srčkan vesel zabaven živahen jasen dan poln smeha!



Vredna si, da imaš lepo življenje in da so vse tvoje rane zaceljene! Prepusti se toku Ljubezni Božanskega vodstva! Vredna si, da imaš ljubko življenje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar